Masz najlepszy serwis autolawety w mieście?
Świetnie, że znajomi Cię polecają, bo znają Twoje profesjonalne podejście, ale … Co z tego, jak nikt inny o tym nie wie i nikt z osób, które Cię nie znają nie przyjdzie.
Gdyby wiedzieli dzwonili by przecież właśnie do Ciebie, prawda? 🙁
Co zrobić żeby pierwsi ludzie dowiedzieli się o naszym biznesie, co zrobić żeby ci ludzie przyszli do nas zobaczyli, jakie usługi świadczymy, co robimy, jakie produkty sprzedajemy.
I co zrobić żeby zbudować ten social proof czyli to na zaufanie którym obdarzają nas nasi klienci?
Kiedy ten social proof zostanie zbudowany oni zaczną być naszymi klientami (po raz pierwszy).
Jeżeli nasz biznes dostarcza regularnie usługi swoim klientom, to ci co nam już raz zaufali będą stałymi odbiorcami naszych usług czyli byli raz drugi będą trzeci raz, a potem polecą nas swoim znajomym.
I tutaj z pomocą przychodzi nam Google My Business czyli tak zwana wizytówkach Google, która ma szereg możliwości:
- dodawanie zdjęć,
- możliwość śledzenia statystyk,
- rozbudowany panel menu,
- wiadomości które są zestawione przez użytkowników i mogą zadawać konkretne pytania o usługę,
- wpisy, czyli możliwość również budowania „feedu”, czyli publikacji postów jak jak na Facebooku czy Instagramie.
Ale to „technikalia” i to nie ważne.
Liczy się to, że dzięki wizytówce możesz być widoczny dla klientów, którzy nigdy by nie pomyśleli o Tobie i Twoich usługach!
Wyobraźmy sobie sytuację taką prowadzimy biznes autolaweta. Więc są to akcje typu pierwsza potrzeba. Zepsuło nam się auto nie ma nas kto poratować i nie mamy polisy AC.
Co mamy robić dalej?
Bierzemy telefon i po prostu dzwonimy do pierwszej lepszej autolawety.
Musimy więc się pojawić przed oczami klienta. Musimy się dać odnaleźć. Musimy w łatwy sposób dać się znaleźć. Co zrobić żeby nas nowi klienci mogli znaleźć?
Krok pierwszy
Musimy uruchomić mapy Google-owe!
Weźmy pod uwagę, że każda usługa autolawety nawet jeżeli to jest na krótkiej trasie, to załóżmy że taka przyjemność będzie kosztowała około 150 zł i to minimum.
Ale mnóstwo osób ma wypadki kolizję albo po prostu uszkodzone auto i nie chcę naprawiać samochodu w miejscu w którym auto zostało uszkodzone tylko ciągnie auto do miejsca docelowego czyli na przykład auto uszkodzone w Częstochowie ciągnie się do Warszawy, ze Szczecina do Zakopanego czy Radomia czy gdziekolwiek indziej.
Nie ma znaczenia i wtedy nie będzie „minimalka” 150 zł tylko wchodzi nam ta usługa wielokrotność tej kwoty.
Na marginesie, warto pomyśleć o Assistance, żeby się o nie martwić ale zakładamy że Assistance a nie mamy.
W z związku tym musimy skorzystać z usługi i na pomoc przychodzi autolaweta 24/7 dostaje telefon tutaj powiedzmy pan Zbigniew z pomocy drogowej będzie wam ratunkiem.
Za darmo, czyli za pracę przy wizytówce?
I teraz przykładowo na nowej wizytówce mamy 14 połączeń. Załóżmy że połowa z tych osób zdecydowała się.
Dlatego połowa, bo w normalnej sytuacji jeżeli byśmy sprzedawali biżuterię, zegarki, buty owoce czy cokolwiek to mamy czas na wybór.
W przypadku autolawet dzwonisz dostajesz cenę która cię nie zabije, czyli jest taka sama jak cena konkurencji, to ci ludzie automatycznie „bukują” sobie termin.
Po prostu masz potrzebę, a do tego jeszcze może teściowa w samochodzie, trójka dzieci, pies, bagaże, jedziesz na wakacje. Nie ma czasu na szukanie, zastanawianie się. Klient „wbija” na wizytówkę dzwoni zamawia autolawetę. jedzie i zaczyna ciepła
To są pierwsze działania pierwsze działania żeby się wypozycjonować i one już zaczną wpływać na pozycję.
Załóżmy, że z 14 telefonów z wizytówki 7 się zgodziło.
Załóżmy że to nie było żadne długie kursy. To były tylko kursy po mieście. Czyli 7 telefonów razy 150 zł i daje nam zł 1050 zł.
I teraz warto czy nie warto.
No warto moim zdaniem bo tak naprawdę nie wydając budżetu reklamowego, można taki wynik osiągnąć.
Co zrobić, żeby wypozycjonować wizytówkę?
- w pierwszej kolejności dbać o opinie, jeżeli są ok to się cieszyć a jeżeli są negatywne to na nie odpowiadać. Na pozytywne też trzeba odpowiadać ale tutaj jeżeli jeszcze nie ma odpowiedzi to nic się nie dzieje,
- super istotne jest to że byśmy pamiętali o tym że opinie negatywne muszą dostać odpowiedź pozytywne fajnie jakbyście zrobili „piąteczkę” z użytkownikami i pochwalili, podziękowali, powiedzieli, że fantastycznie, że pomyślałeś, bądź pomyślałaś o tym żeby tę opinię nam zostawić,
- wrzucamy zdjęcia po to żeby one złapały w swoje pozycję i żeby w ten preferowany przez Google – 100% bezpieczny sposób – wpływać na na wyniki organiczne i na wyniki naszej Google Maps. Wrzucamy zdjęcia przez chwilę zapomnę zapominamy one muszą się wypozycjonować.
- opis tego zdjęcia który będzie wpływał na pozycjonowanie całej mapy. Jeżeli chcecie podpowiedzieć robotom indeksującym, że warto pozycjonować waszą mapę, musicie temu zdjęciu nadać odpowiednią nazwę Czyli jeżeli będziecie chcieli wrzucić zdjęcie z auto lawetą to warto żebyście nazwę tego zdjęcia mieli na przykład: „auto warszawa kropka png” czy cokolwiek innego, jakiekolwiek inne rozszerzenia użyjecie czy to będzie autolaweta czy to będzie holowanie aut warszawa i tak dalej.
- Ważne żebyście te opisy porobić bo kwestia jest taka jeżeli publikujemy zdjęcia jako my bezpośrednio Czyli jako właściciel strony i Ładujemy je tutaj.
- Ten tekst, który będzie san pozycjonował możemy tylko wgrać w sposób taki organiczne czyli nadajemy nazwę plikom, pliki ładujemy a one będą się fajnie pozycjonować
- Inaczej jest kiedy zdjęcia dorzucają użytkownicy. Podczas ich wrzucania mamy taki „ficzerek”, który odpowiada za to, że użytkownik dodając wasze zdjęcia może dać ten alternatywny tekst .
- wyznaczamy obsługiwane obszary bp Google bstara się trzymać w tych okręgach lub w kodach pocztowych w z związku tym jeżeli odrobić elekcje i dobrze to zrobicie to będziecie się fajnie pozycjonować,
- No godziny pracy w tym przypadku całodobowo pracujemy
- numer telefonu
- kolejna bardzo ważna rzecz to jest krótki link to w jaki sposób internauci mogą nas znaleźć. Chodzi o to żeby w momencie jeżeli byśmy chcieli komuś podawać nasz link do tego żeby nas znaleźć. Ważne jest aby zaopiniowanie nas było łatwe proste i przyjemne.
Jaka jest Twoja wymarzona pozycja w Mapie Google?
Wiadomo, że im wyżej tym lepiej 🙂
Nie jesteś w pierwszej trójce?
Możesz być natychmiastowo w pierwszej trójce na mapie Google!
I to już dzięki minimalnemu wkładowi 15 zł /dziennie na reklamę Google.
Możemy to nawet zagwarantować.
Oczywiście mówimy o reklamie Google.
Dlaczego to gwarantujemy?
Pan Maciej z pomocy drogowej w Warszawie skorzystał właśnie z profesjonalnej konfiguracji wizytówki w mapach Google.
Efekt?
Już drugi miesiąc ma codziennie kilka dodatkowych zapytań o usługę.
Co drugie zapytanie mniej-więcej kończy się zamówieniem jego pomocy (usługi holowania).
Czyli łącznie z tej wizytówki i reklamy ma co miesiąc minimum 60 telefonów i więcej.
A to dopiero początek współpracy.
To telefony, które są tylko z tej wizytówki i reklamy.
Inaczej by trafili do konkurencji.
Z tego nowego kanału sprzedaje na minimum około 5000 zł / miesiąc za swoje usługi pomocy drogowej.
Właśnie dzisiaj ten Maciej z Warszawy zapłacił po 3 tygodniach opóźnienia, bo ma tyle “roboty” i nie ma czasu.
Jak usłyszał, że te reklamy będą odłączone bo nie płaci, to powiedział, że “zaraz podjedzie do domu za godzinę i zapłaci i zapłacił” 🙂
Ty też tak może mieć.
Ja innego wyboru nawet nie widzę, żeby rozwijać firmę.
Dlatego zapraszam do współpracy.
Kliknij w ten link i zacznij pozyskiwać klientów bez ryzyka
A na koniec praktycznie nie ma ryzyka, bo zapłata jedynie 7 zł za 7 dni, aby w tym czasie zobaczyć jak to działa.
Więc tak naprawdę w ogóle tylko, kwestia jak duży będzie zwrot z inwestycji 2-3x czy więcej.
Niniejsza propozycja współpracy daje niżej wymienione korzyści:
-
- przynosi efekty „tu i teraz” – codziennie kilka telefonów albo wejść na stronę internetową. Jeżeli np. średnia faktura za usługę holowania to 300 zł, to 10 dodatkowych klientów, daje dodatkowe 3000 zł., 20 – 6000 zł, etc.,
- buduje markę firmy oraz regularnie nawet codziennie nowych klientów 🙂
- Spokój z tymi internetami, możliwość większych przychodów tu i teraz, przyspieszenie budowy najważniejszych aktywów, czyli bazy stałych klientów i marki w social mediach i internetach,
- Wdrażamy internetową metamorfozę, czyli uruchamiamy spójne działania na Google Moja Firma oraz Reklamy Google w wyjątkowo skutecznej opcji, nie dla każdego takie jak nasze autorskie ustawienie reklam jest takie oczywiste
- Wizytówka Google i Google Ads to idealne narzędzie do sprzedaży. Jego popularność wciąż rośnie na całym świecie.
- Moją misją jest abyś miał/a jak najwięcej czasu, na to w czym jesteś najlepszy/a. A do tego zero bólu głowy. Marketer, grafik, programista, webmaster, specjalista social media, copywriter. Wszyscy jesteśmy dla Ciebie.
- Chcesz odbierać przypadkowe opinie od klientów, czy wolisz, żeby opowiedzieli historię, które będą sprzedawać Ciebie i Twoje usługi? To naprawdę proste
- Zrobimy wszystko co trzeba a by pod kątem pozycjonowania wizytówki i strony internetowej, do pierwszej 3! Mamy na to proces 🙂
Kliknij w ten link i odbierz swój “Starter” za 7 zł 🙂
Propozycja obejmuje:
- Stałe i regularne pozyskiwanie klientów, czyli uruchomienie i optymalizację kampanii organicznej, połączonej z reklamą Inteligentą Google w wizytówce Google Moja Firma
Propozycja nie obejmuje:
- budżetu reklamowego Google ADS, który pozwala już od kwoty 7-15 zł / dzień wejść w ciągu 1-3 dni na najwyższe pozycje w Google Mapy i otrzymywać codziennie kilka telefonów.
Kliknij i odbierz swój pakiet Starter:
Do usłyszenia,
Karol
Ps. To będzie naprawdę dobre, pod warunkiem, że masz odwagę zacząć 🙂
Czy jest inna droga?
Jasne! Każdy może uczyć wszystkiego uczyć się samodzielnie na własnych błędach. A potem możesz sam dzień w dzień wdrażać te techniki i metody.
To nie jest dla każdego.
Niektórzy chcą sami dojść do wszystkiego. Zgłębiać techniki i tajniki marketingu (oby nie zbyt często po nocach ;))
Są setki godzin naprawdę dobrych szkoleń, które już za nami.
Możesz też szybko dostać tylko tą „pigułkę”, która jest potrzebna „tu i teraz” i da efekty.
Kliknij i odbierz swój pakiet Starter: