...

A co Gdyby Google sponsorowało Twoją Fundację?

to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeś.

 

Chcesz wreszcie, aby Google zaczęło realizować zadania Twojej Fundacji i nadrobić stracony czas na szukanie cudownych metod marketingowych?

W tej sytuacji, w Polsce i na świecie, wszyscy, też NGO-sy potrzebują wsparcia.

Słyszałeś o google.com/grants To nie jest tylko BEZPŁATNY program na promocję dla Fundacji, to jest super moc dla NGO-s o sile nawet 10.000 $ / mc. 

Krótko mówiąc, Google oferuje dla organizacji tyle, że nie sposób to wykorzystać! Tak, właśnie. Wyobraź sobie, że Twoim problemem nie jest już to, skąd wziąć pieniądze na kampanię, ale … na co je wydać?

Pewnie też nie wiedziałeś? Nic dziwnego w Polsce to wciąż temat nieodkryty. 

Kliknij jednak i zobacz więcej: https://www.google.com/grants/

Każdy NGO-s otrzymuje bardzo duży budżet na reklamę darmową Google, bezpośrednio na swoje własne konto reklamowe.

 

Z darmowym budżetem reklamowym każdy NGO-s może docierać z ze swoją misją, projektem do odbiorców.

NGO-s może szukać sponsorów, pracodawców, pracowników, uczestników, wolontariuszy, odbiorców swoich projektów, albo współpracy z firmami.

Możemy wyświetlać reklamy tekstowe, bloga albo inne treści dedykowane konkretnemu projektowi, albo na blog Fundacji. 

To już właśnie jest do przemyślenia, w jaki sposób będziemy docierać.

Ten projekt dotyczy właśnie darmowych środków Google na reklamę, bezpośrednio na konto reklamowe konkretnego NGO-s.

Dlatego cały proces realizacji grantu jest bardzo transparentny, ponieważ zakładamy nowe konto dla organizacji i  pracujemy wyłącznie na budżecie i środkach reklamowych danego NGO-s. 

 

 

Wymagania:

  1. Strona Internetowa Fundacji
  2. Właściwy wpis w rejestrze … bo to program dla Fundacji, Stowarzyszeń

Koszty dla NGO-s: 

  1. 0 zł za złożenie wniosku i otrzymanie wsparcia od Google
  2. Budżet reklamowy za darmo
  3. Prowadzenie konta reklamowego i kampanii za darmo

 

 

Nie pobieramy, za to żadnej prowizji, marży ani jednej złotówki!

W tej sytuacji, w Polsce i na świecie, NGO-sy potrzebują wsparcia. Dlatego prowadzimy to zupełnie za darmo. Zajmujemy się wszystkim, począwszy, od złożenia wniosku, do zaplanowania strategii komunikacji w kampanii i jej wdrożenia,  prowadzenia, aż po przeprowadzenie. 

Do przeprowadzenia skutecznej kampanii dla NGO-s potrzebujemy jedynie kontent merytoryczny.

W razie potrzeby możemy także przygotować grafiki treści reklamowe tak, żeby to po prostu działało.

Ok, brzmi super! Jak możemy zacząć?

 

Proszę o informacje, jakie ma potrzeby Wasz NGO-s, co chcielibyście osiągnąć w komunikacji w internecie. 

W odpowiedzi skontaktujemy się, nieodpłatnie zbadamy potrzeby i sprawdzimy, czy i jak możemy pomóc. 

 

Przykłady reklam i słów kluczowych:

 

Na zdjęciu Powyżej:

Słowo kluczowe

Reklama NGO

Wynik organicznego wyszukiwania

Na zdjęciu Powyżej:

Słowo kluczowe

Reklama NGO

Wynik organicznego wyszukiwania

A co potrzebujemy, aby uruchomić kampanię? Dobrej oferty opisu korzyści dla uczestników, opisu potencjału doświadczenia

 

 

Co musisz zrobić, aby dla twojej fundacji pozyskać grant od google?

Po prostu wyślij do nas zgłoszenie. 

A my zajmiemy się wszystkim Bezpłatnie.

I to jest wszystko!

A teraz odpręż się i ciesz się tym, że docierasz ze misją organizacji do większej liczby osób. Zobacz, jakie to jest proste. Czy to nie jest ekscytujące?

 

 

Im wcześniej wejdziemy i skorzystamy z tego trendu, tym lepiej. 

Ty też tak możesz mieć.

Pytanie, czy masz chwilę, aby o tym pomyśleć. A czas ucieka. Im wcześniej skorzystasz z tego trendu, tym lepiej dla Ciebie. Tym większe będziesz miała korzyści. 

Ja innego wyboru nawet nie widzę, żeby rozwijać Fundację. Teraz możesz zacząć z „ryzykiem” na poziomie 0 zł, dzięki „Starterowi 0” – czyli 0 zł przez rok czasu prowadzenia kampanii. 

 

 

Dzisiaj Tradycyjne metody docierania do odbiorców coraz droższe i działają coraz słabiej. Też to widzisz?

Nowoczesne organizacje pozarządowe dzisiaj korzystają z Google AD Grant. 

Google Ad Grants wyświetla wiadomość Twojej organizacji non-profit osobom, które szukają właśnie NGO’sów podobnych do Twojej.

Każda kwalifikujący się NGO’s ma dostęp do środków pieniężnych w formie budżetu na reklamy w wyszukiwarce wyświetlane na stronie Google.com.

 

A jak będzie wyglądała nasza współpraca?

  1. badamy potrzeby organizacji,
  2. składamy wniosek o pozyskanie Google Ad Grant,
  3. przygotowujemy wraz z organizacją kontent do kampanii,
  4. ustalamy strategię i cele organizacji,
  5. uruchamiamy kampanię Google Ads, 
  6. świętujemy sukces.

A jak Otrzymasz bonus? Pomożemy Ci w ewaluacji twoich działań i jednocześnie uzyskać rekomendacje w Google

  1. my przygotowujemy aplikację do zbierania opinii np. w Google Maps, albo na Facebooku,  
  2. Ty TYLKO i AŻ – wysyłasz Twoim Klientom swój specjalny link z prośbą o opinię,
  3. od teraz regularnie otrzymujesz pozytywne opinie, i nie martwisz się o „negatywy”, 
  4. masz wreszcie spokój z tymi niezadowolonymi klientami, 
  5. efekty „tu i teraz” – nawet tego samego dnia, 
  6. otrzymujesz nawet 10 x więcej pozytywnych opinii, 
  7. pozycjonujesz swoją stronę w 100% bezpieczny i trwały sposób.

Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się tutaj: (artykuł przygotowany na potrzeby biznesowy do dla organizacji prowadzących działalność gospodarczą, jednakże narzędzie działa równie dobrze, a nawet lepiej dla NGO)

Kliknij ten link i dowiedz się więcej ->> https://karolpietrzak.pl/google_moja_firma/

To będzie naprawdę dobre – pod warunkiem, że masz odwagę zacząć 🙂

Czy jest inna droga?

Jasne! Każdy może uczyć się wszystkiego samodzielnie, na własnych błędach. A potem możesz sam, dzień w dzień, wdrażać te techniki i metody.  

UWAGA! To nie jest dla każdego

To nie jest dla osób, które mają słabą markę, nie mają doświadczenia w sprzedaży, dopiero zaczynają na swoim rynku albo nie wiedzą, co potrzebują ich klienci i za co są w stanie dobrze zapłacić.

Marketing to nie magia, tylko proces do wdrożenia i pomocy w sprzedaży dobrych produktów i usług. Jeżeli coś się nie sprzedaje w „realu”, social media nie pomogą. Albo pomogą raz, a klient nigdy nie wróci i zostawi negatywną opinię.  

Niektórzy chcą sami dojść do wszystkiego. Zgłębiać techniki i tajniki marketingu (oby nie zbyt często po nocach ;))

Są setki godzin naprawdę dobrych szkoleń, które już za nami.

Możesz też szybko dostać tylko tą „pigułkę”, która jest potrzebna „tu i teraz” i da efekty.

 

Gwarantuję 100% zadowolenia i Bezpieczeństw, ponieważ nasza propozycja działań jest w pełni zgodna z polityką Google

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.