A co Gdyby Google sponsorowało Twoją Fundację?
to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeś.
Chcesz wreszcie, aby Google zaczęło realizować zadania Twojej Fundacji i nadrobić stracony czas na szukanie cudownych metod marketingowych?
W tej sytuacji, w Polsce i na świecie, wszyscy, też NGO-sy potrzebują wsparcia.
Słyszałeś o google.com/grants? To nie jest tylko BEZPŁATNY program na promocję dla Fundacji, to jest super moc dla NGO-s o sile nawet 10.000 $ / mc.
Krótko mówiąc, Google oferuje dla organizacji tyle, że nie sposób to wykorzystać! Tak, właśnie. Wyobraź sobie, że Twoim problemem nie jest już to, skąd wziąć pieniądze na kampanię, ale … na co je wydać?
Pewnie też nie wiedziałeś? Nic dziwnego w Polsce to wciąż temat nieodkryty.
Kliknij jednak i zobacz więcej: https://www.google.com/grants/
Każdy NGO-s otrzymuje bardzo duży budżet na reklamę darmową Google, bezpośrednio na swoje własne konto reklamowe.
Z darmowym budżetem reklamowym każdy NGO-s może docierać z ze swoją misją, projektem do odbiorców.
NGO-s może szukać sponsorów, pracodawców, pracowników, uczestników, wolontariuszy, odbiorców swoich projektów, albo współpracy z firmami.
Możemy wyświetlać reklamy tekstowe, bloga albo inne treści dedykowane konkretnemu projektowi, albo na blog Fundacji.
To już właśnie jest do przemyślenia, w jaki sposób będziemy docierać.
Ten projekt dotyczy właśnie darmowych środków Google na reklamę, bezpośrednio na konto reklamowe konkretnego NGO-s.
Dlatego cały proces realizacji grantu jest bardzo transparentny, ponieważ zakładamy nowe konto dla organizacji i pracujemy wyłącznie na budżecie i środkach reklamowych danego NGO-s.
Wymagania:
- Strona Internetowa Fundacji
- Właściwy wpis w rejestrze … bo to program dla Fundacji, Stowarzyszeń
Koszty dla NGO-s:
- 0 zł za złożenie wniosku i otrzymanie wsparcia od Google
- Budżet reklamowy za darmo
- Prowadzenie konta reklamowego i kampanii za darmo
Nie pobieramy, za to żadnej prowizji, marży ani jednej złotówki!
W tej sytuacji, w Polsce i na świecie, NGO-sy potrzebują wsparcia. Dlatego prowadzimy to zupełnie za darmo. Zajmujemy się wszystkim, począwszy, od złożenia wniosku, do zaplanowania strategii komunikacji w kampanii i jej wdrożenia, prowadzenia, aż po przeprowadzenie.
Do przeprowadzenia skutecznej kampanii dla NGO-s potrzebujemy jedynie kontent merytoryczny.
W razie potrzeby możemy także przygotować grafiki treści reklamowe tak, żeby to po prostu działało.
Ok, brzmi super! Jak możemy zacząć?
Proszę o informacje, jakie ma potrzeby Wasz NGO-s, co chcielibyście osiągnąć w komunikacji w internecie.
W odpowiedzi skontaktujemy się, nieodpłatnie zbadamy potrzeby i sprawdzimy, czy i jak możemy pomóc.
Przykłady reklam i słów kluczowych:
Na zdjęciu Powyżej:
Słowo kluczowe
Reklama NGO
Wynik organicznego wyszukiwania
Na zdjęciu Powyżej:
Słowo kluczowe
Reklama NGO
Wynik organicznego wyszukiwania
A co potrzebujemy, aby uruchomić kampanię? Dobrej oferty opisu korzyści dla uczestników, opisu potencjału doświadczenia
Co musisz zrobić, aby dla twojej fundacji pozyskać grant od google?
Po prostu wyślij do nas zgłoszenie.
A my zajmiemy się wszystkim Bezpłatnie.
I to jest wszystko!
A teraz odpręż się i ciesz się tym, że docierasz ze misją organizacji do większej liczby osób. Zobacz, jakie to jest proste. Czy to nie jest ekscytujące?
Im wcześniej wejdziemy i skorzystamy z tego trendu, tym lepiej.
Ty też tak możesz mieć.
Pytanie, czy masz chwilę, aby o tym pomyśleć. A czas ucieka. Im wcześniej skorzystasz z tego trendu, tym lepiej dla Ciebie. Tym większe będziesz miała korzyści.
Ja innego wyboru nawet nie widzę, żeby rozwijać Fundację. Teraz możesz zacząć z „ryzykiem” na poziomie 0 zł, dzięki „Starterowi 0” – czyli 0 zł przez rok czasu prowadzenia kampanii.
Dzisiaj Tradycyjne metody docierania do odbiorców coraz droższe i działają coraz słabiej. Też to widzisz?
Nowoczesne organizacje pozarządowe dzisiaj korzystają z Google AD Grant.
Google Ad Grants wyświetla wiadomość Twojej organizacji non-profit osobom, które szukają właśnie NGO’sów podobnych do Twojej.
Każda kwalifikujący się NGO’s ma dostęp do środków pieniężnych w formie budżetu na reklamy w wyszukiwarce wyświetlane na stronie Google.com.
A jak będzie wyglądała nasza współpraca?
- badamy potrzeby organizacji,
- składamy wniosek o pozyskanie Google Ad Grant,
- przygotowujemy wraz z organizacją kontent do kampanii,
- ustalamy strategię i cele organizacji,
- uruchamiamy kampanię Google Ads,
- świętujemy sukces.
A jak Otrzymasz bonus? Pomożemy Ci w ewaluacji twoich działań i jednocześnie uzyskać rekomendacje w Google
- my przygotowujemy aplikację do zbierania opinii np. w Google Maps, albo na Facebooku,
- Ty TYLKO i AŻ – wysyłasz Twoim Klientom swój specjalny link z prośbą o opinię,
- od teraz regularnie otrzymujesz pozytywne opinie, i nie martwisz się o „negatywy”,
- masz wreszcie spokój z tymi niezadowolonymi klientami,
- efekty „tu i teraz” – nawet tego samego dnia,
- otrzymujesz nawet 10 x więcej pozytywnych opinii,
- pozycjonujesz swoją stronę w 100% bezpieczny i trwały sposób.
Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się tutaj: (artykuł przygotowany na potrzeby biznesowy do dla organizacji prowadzących działalność gospodarczą, jednakże narzędzie działa równie dobrze, a nawet lepiej dla NGO)
Kliknij ten link i dowiedz się więcej ->> https://karolpietrzak.pl/google_moja_firma/
To będzie naprawdę dobre – pod warunkiem, że masz odwagę zacząć 🙂
Czy jest inna droga?
Jasne! Każdy może uczyć się wszystkiego samodzielnie, na własnych błędach. A potem możesz sam, dzień w dzień, wdrażać te techniki i metody.
UWAGA! To nie jest dla każdego
To nie jest dla osób, które mają słabą markę, nie mają doświadczenia w sprzedaży, dopiero zaczynają na swoim rynku albo nie wiedzą, co potrzebują ich klienci i za co są w stanie dobrze zapłacić.
Marketing to nie magia, tylko proces do wdrożenia i pomocy w sprzedaży dobrych produktów i usług. Jeżeli coś się nie sprzedaje w „realu”, social media nie pomogą. Albo pomogą raz, a klient nigdy nie wróci i zostawi negatywną opinię.
Niektórzy chcą sami dojść do wszystkiego. Zgłębiać techniki i tajniki marketingu (oby nie zbyt często po nocach ;))
Są setki godzin naprawdę dobrych szkoleń, które już za nami.
Możesz też szybko dostać tylko tą „pigułkę”, która jest potrzebna „tu i teraz” i da efekty.