...

prowadzisz firmę i chcesz zarobić pieniądze dzięki Google, albo po prostu nie chcesz zostać w tyle na rynku

to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeś.

Chcesz wreszcie zarabiać z Google i nadrobić stracony czas na szukanie cudownych metod marketingowych?

Poznaj Kampanię Ewaluacyjną Smart Reviews (recenzje np. w Google, zbierają się same dla Ciebie), której celem jest:

1. pozyskiwanie w 99% pozytywnych opinii — poprzez wdrożenie systemu do ankietowania klientów i kierowania ocen:

a)  1-3 do rozmowy (link do Twojego kalendarza, jeżeli masz możliwość samodzielnego wyboru terminu rozmowy, albo możliwość pozostawienia numeru telefonu przez Twojego klienta, abyś mógł zadzwonić i wyjaśnić sprawę), 

b) 4-5 (dobry — bardzo dobry) bezpośrednio do formularza wystawienia oceny Google lub Facebooka, aby zbierać dowód społeczny i uruchomić kulę śniegową marketingu.

3 twarde powody, dlaczego warto zbierać opinie w Google:

1. z wyszukiwarki Google korzysta 97% internautów,
2. opinie w Google to najlepszy dowód społeczny, który pokazuje innym, że dajemy wartość naszym klientom, że można nam zaufać i odprężyć się, korzystając z naszych usług,
3. opinie w Google za DARMO pozycjonują naszą stronę w Google oraz w mapach Google, więc wchodzimy wyżej na stronie, albo w ogóle wchodzimy na pierwszą stronę lub do pierwszej trójki, etc. i to bez opłacania 100-1000 zł / mc za usługę pozycjonowania. Każda recenzja poprawia Twój ranking w Google. Każda działa dla Ciebie na plus i jest promowana przy wyświetlaniu wyników w Google.

Kilka faktów na temat opinii konsumenckich, czyli dlaczego to jest kwestia życia i śmierci dla Ciebie 

Raport BrightLocal pt. „Local Consumer Review Survey 2018” pokazał, że 31% konsumentów sprawdza przed zakupem opinie pobliskich sklepów, 60% z nas sprawdza recenzję przed zarezerwowaniem stolika w restauracji, a 97% konsumentów sprawdza opinie o firmie przed skorzystaniem z jej oferty.

Absolutnie nie warto kupować opinii w Google. Tak, pewnie o tym nawet nie pomyślałeś, ale jest wiele ofert tego typu w sieci. A skoro są oferty, to jest też rynek 🙁

Wielki śledzi nas po IP, więc dobrze wie, pod jakim adresem przebywamy. Wie, czy w ogóle dane wizyty klientów w firmie miały miejsce. W najlepszym wypadku opinie takie będą niewiarygodne i otrzymamy gwiazdki od osób np. z Częstochowy albo z zagranicy, podczas gdy prowadzimy biznes w Warszawie 🙂

Warto pamiętać o tym, aby poprosić o opinię.

 

3 powody, aby opinie zbierały się same dla Ciebie w kampanii Smart Reviews, zanim opinię wystawi sam klient:

1. nie musisz się zastanawiać i obawiać opinii Klientów, co dany klient pomyśli, jak Cię oceni w internetach. Bądź aktywny, sprawdź sam, bez stresu, jaka będzie odpowiedź;
2. ustal sobie proces, że zawsze — z automatu — prosisz o opinię, dzięki czemu otrzymasz do 10x więcej opinii, niż wcześniej. Taką prośbę możesz wysłać mailem, SMS-em, messengerem, What’s Up-em, każdą drogą, jaką możesz komunikować się masowo (mailing automation), albo przynajmniej kopiuj-wklej, czyli łatwo i szybko kopiujesz i wklejasz link do opinii;
3. eliminowanie negatywnych opinii do 95% (poprzez wyjaśnianie, czasem naprawianie) zwiększa zaufanie do nas, ponieważ klient, który nas nie zna, sprawdzi naszą średnią ocen i średnią ocen konkurencji.

 

Co musisz zrobić, aby opinie zaczęły się zbierać same?

 

Po prostu wyślij poniższy, przygotowany specjalnie dla Ciebie tekst z dedykowanym Tobie linkiem do Twoich opinii w sieci.

Kopiuj. Wklej. Wyślij.
I to jest wszystko!

A teraz odpręż się i ciesz się pozytywnymi opiniami. Zobacz, jakie to jest proste. Czy to nie jest ekscytujące?

 

Im wcześniej wejdziemy i skorzystamy z tego trendu, tym lepiej. 

Ty też tak możesz mieć.

Pytanie, czy masz chwilę, aby o tym pomyśleć. A czas ucieka. Im wcześniej skorzystasz z tego trendu, tym lepiej dla Ciebie. Tym większe będziesz miała korzyści. 

Ja innego wyboru nawet nie widzę, żeby rozwijać firmę. Teraz możesz zacząć z „ryzykiem” na poziomie 0 zł, dzięki „Starterowi 0-30” – czyli 0 zł przez 30 dni. 

 

 

Jak to zrobić?

Dzięki holistycznemu podejściu do marketingu, w oparciu o automatyzacje, które działają dla Ciebie i za Ciebie.

Kiedyś standardem było posiadanie konta na Facebooku, albo Instagramie oraz strona internetowa.

Dzisiaj te media są coraz droższe i działają coraz słabiej. Też to widzisz?

Otrzymasz przynajmniej 7 opinii prawdziwych  – Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację, za 0 zł dla nas w maksymalnym czasie 30 dni.

To jest minimum, jeżeli nie prosiłeś o opinie w Google wcześniej, zbierzesz ich kilka-kilkanaście razy więcej.

A jak będzie wyglądała nasza współpraca – w trakcie tych 30 dni?

  1. my przygotowujemy aplikację do zbierania opinii np. w Google Maps, albo na Facebooku,  
  2. Ty TYLKO i AŻ – wysyłasz Twoim Klientom swój specjalny link z prośbą o opinię,
  3. od teraz regularnie otrzymujesz pozytywne opinie, i nie martwisz się o „negatywy”, 
  4. masz wreszcie spokój z tymi niezadowolonymi klientami, 
  5. efekty „tu i teraz” – nawet tego samego dnia, 
  6. otrzymujesz nawet 10 x więcej pozytywnych opinii, 
  7. pozycjonujesz swoją stronę w 100% bezpieczny i trwały sposób.

Kliknij ten link i odbierz swój „Starter 0-30” za 0 zł (minimum 7 opinii prawdziwych  – Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację).

To będzie naprawdę dobre – pod warunkiem, że masz odwagę zacząć 🙂

Czy jest inna droga?

Jasne! Każdy może uczyć się wszystkiego samodzielnie, na własnych błędach. A potem możesz sam, dzień w dzień, wdrażać te techniki i metody.  

UWAGA! To nie jest dla każdego

To nie jest dla osób, które mają słabą markę, nie mają doświadczenia w sprzedaży, dopiero zaczynają na swoim rynku albo nie wiedzą, co potrzebują ich klienci i za co są w stanie dobrze zapłacić.

Marketing to nie magia, tylko proces do wdrożenia i pomocy w sprzedaży dobrych produktów i usług. Jeżeli coś się nie sprzedaje w „realu”, social media nie pomogą. Albo pomogą raz, a klient nigdy nie wróci i zostawi negatywną opinię.  

Niektórzy chcą sami dojść do wszystkiego. Zgłębiać techniki i tajniki marketingu (oby nie zbyt często po nocach ;))

Są setki godzin naprawdę dobrych szkoleń, które już za nami.

Możesz też skorzystać z mojej oferty, czyli szybko dostać tylko tą „pigułkę”, która jest potrzebna „tu i teraz” i da Tobie wspaniałe efekty.

Kliknij ten link i odbierz swój „Starter 0-30” za 0 zł (minimum 7 opinii prawdziwych  – Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację).

Gwarantuję 100% zadowolenia i Bezpieczeństwa

Zero ryzyka! 30-dniowa, twarda gwarancja zwrotu pieniędzy Karola Pietrzaka

Jeśli z jakiekolwiek powodu stwierdzisz, że ta usługa nie jest dla Ciebie – otrzymasz 100% zwrotu pieniędzy. 

Wystarczy, że wyślesz e-mail na wsparcie@karolpietrzak.pl, a natychmiast oddam całą kwotę. Nie będę zadawał żadnych pytań. 

Przekonaj się, że jest on dla Ciebie, osiągnij swoje cele i poczuj się doskonale. 

 

zbieranie opinii jest zgodne z polityką Google

Pomimo częstego wykorzystania zwrotu „nielegalne praktyki SEO” (SEO – Search Engine … nie mam na myśli działań wprost niezgodnych z wytycznymi Google (tzw. Black HAT SEO). Pomińmy też skuteczność takich działań, nie w chwili ich implementacji, ale w interesującej każdy rozwijający się biznes perspektywie długoterminowej. 

Są one po prostu bardzo ryzykowne, ponieważ Google zmienia algorytmy i swoją politykę w stosunku do działań legalnych, a co dopiero do działań mających bezpośrednio oszukać algorytm. 

Często klienci zlecający pozycjonowanie witryny nie są świadomi tego, że pozycjoner niekoniecznie posłuży się w swoich działaniach wyłącznie na dobrych praktykach Google. Co gorsza, może dojść do tego nieświadomie, bez złej woli pozycjonera, po prostu z powodu uprzedniej zmiany swojej polityki przez Google. Wówczas cała inwestycja ląduje w błocie. 

Pozycjonowanie to proces ryzykowny i przeprowadzany niezgodnie z wytycznymi Google może skończyć się nawet wylądowaniem strony całkiem poza wyszukiwarką.

Z kolei zbieranie opinii w Google poprawia widoczność strony w sieci, trwale, bo w 100% zgodnie z wytycznymi Google. Serwisowi zależy przecież na generowaniu jak największej liczby zdarzeń, ruchu przez rzeczywistych użytkowników. 

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.