prowadzisz firmę i chcesz zarobić pieniądze dzięki Google, albo po prostu nie chcesz zostać w tyle na rynku

to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeś.

Chcesz wreszcie zarabiać z Google i nadrobić stracony czas na szukanie cudownych metod marketingowych?

Poznaj Kampanię Ewaluacyjną Smart Reviews (recenzje np. w Google, zbierają się same dla Ciebie), której celem jest:

1. pozyskiwanie w 99% pozytywnych opinii — poprzez wdrożenie systemu do ankietowania klientów i kierowania ocen:

a)  1-3 do rozmowy (link do Twojego kalendarza, jeżeli masz możliwość samodzielnego wyboru terminu rozmowy, albo możliwość pozostawienia numeru telefonu przez Twojego klienta, abyś mógł zadzwonić i wyjaśnić sprawę), 

b) 4-5 (dobry — bardzo dobry) bezpośrednio do formularza wystawienia oceny Google lub Facebooka, aby zbierać dowód społeczny i uruchomić kulę śniegową marketingu.

3 twarde powody, dlaczego warto zbierać opinie w Google:

1. z wyszukiwarki Google korzysta 97% internautów,
2. opinie w Google to najlepszy dowód społeczny, który pokazuje innym, że dajemy wartość naszym klientom, że można nam zaufać i odprężyć się, korzystając z naszych usług,
3. opinie w Google za DARMO pozycjonują naszą stronę w Google oraz w mapach Google, więc wchodzimy wyżej na stronie, albo w ogóle wchodzimy na pierwszą stronę lub do pierwszej trójki, etc. i to bez opłacania 100-1000 zł / mc za usługę pozycjonowania. Każda recenzja poprawia Twój ranking w Google. Każda działa dla Ciebie na plus i jest promowana przy wyświetlaniu wyników w Google.

Kilka faktów na temat opinii konsumenckich, czyli dlaczego to jest kwestia życia i śmierci dla Ciebie 

Raport BrightLocal pt. „Local Consumer Review Survey 2018” pokazał, że 31% konsumentów sprawdza przed zakupem opinie pobliskich sklepów, 60% z nas sprawdza recenzję przed zarezerwowaniem stolika w restauracji, a 97% konsumentów sprawdza opinie o firmie przed skorzystaniem z jej oferty.

Absolutnie nie warto kupować opinii w Google. Tak, pewnie o tym nawet nie pomyślałeś, ale jest wiele ofert tego typu w sieci. A skoro są oferty, to jest też rynek 🙁

Wielki śledzi nas po IP, więc dobrze wie, pod jakim adresem przebywamy. Wie, czy w ogóle dane wizyty klientów w firmie miały miejsce. W najlepszym wypadku opinie takie będą niewiarygodne i otrzymamy gwiazdki od osób np. z Częstochowy albo z zagranicy, podczas gdy prowadzimy biznes w Warszawie 🙂

Warto pamiętać o tym, aby poprosić o opinię.

 

3 powody, aby opinie zbierały się same dla Ciebie w kampanii Smart Reviews, zanim opinię wystawi sam klient:

1. nie musisz się zastanawiać i obawiać opinii Klientów, co dany klient pomyśli, jak Cię oceni w internetach. Bądź aktywny, sprawdź sam, bez stresu, jaka będzie odpowiedź;
2. ustal sobie proces, że zawsze — z automatu — prosisz o opinię, dzięki czemu otrzymasz do 10x więcej opinii, niż wcześniej. Taką prośbę możesz wysłać mailem, SMS-em, messengerem, What’s Up-em, każdą drogą, jaką możesz komunikować się masowo (mailing automation), albo przynajmniej kopiuj-wklej, czyli łatwo i szybko kopiujesz i wklejasz link do opinii;
3. eliminowanie negatywnych opinii do 95% (poprzez wyjaśnianie, czasem naprawianie) zwiększa zaufanie do nas, ponieważ klient, który nas nie zna, sprawdzi naszą średnią ocen i średnią ocen konkurencji.

 

Co musisz zrobić, aby opinie zaczęły się zbierać same?

 

Po prostu wyślij poniższy, przygotowany specjalnie dla Ciebie tekst z dedykowanym Tobie linkiem do Twoich opinii w sieci.

Kopiuj. Wklej. Wyślij.
I to jest wszystko!

A teraz odpręż się i ciesz się pozytywnymi opiniami. Zobacz, jakie to jest proste. Czy to nie jest ekscytujące?

 

Im wcześniej wejdziemy i skorzystamy z tego trendu, tym lepiej. 

Ty też tak możesz mieć.

Pytanie, czy masz chwilę, aby o tym pomyśleć. A czas ucieka. Im wcześniej skorzystasz z tego trendu, tym lepiej dla Ciebie. Tym większe będziesz miała korzyści. 

Ja innego wyboru nawet nie widzę, żeby rozwijać firmę. Teraz możesz zacząć z „ryzykiem” na poziomie 0 zł, dzięki „Starterowi 0-30” – czyli 0 zł przez 30 dni. 

 

 

Jak to zrobić?

Dzięki holistycznemu podejściu do marketingu, w oparciu o automatyzacje, które działają dla Ciebie i za Ciebie.

Kiedyś standardem było posiadanie konta na Facebooku, albo Instagramie oraz strona internetowa.

Dzisiaj te media są coraz droższe i działają coraz słabiej. Też to widzisz?

Otrzymasz przynajmniej 7 opinii prawdziwych  – Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację, za 0 zł dla nas w maksymalnym czasie 30 dni.

To jest minimum, jeżeli nie prosiłeś o opinie w Google wcześniej, zbierzesz ich kilka-kilkanaście razy więcej.

A jak będzie wyglądała nasza współpraca – w trakcie tych 30 dni?

  1. my przygotowujemy aplikację do zbierania opinii np. w Google Maps, albo na Facebooku,  
  2. Ty TYLKO i AŻ – wysyłasz Twoim Klientom swój specjalny link z prośbą o opinię,
  3. od teraz regularnie otrzymujesz pozytywne opinie, i nie martwisz się o „negatywy”, 
  4. masz wreszcie spokój z tymi niezadowolonymi klientami, 
  5. efekty „tu i teraz” – nawet tego samego dnia, 
  6. otrzymujesz nawet 10 x więcej pozytywnych opinii, 
  7. pozycjonujesz swoją stronę w 100% bezpieczny i trwały sposób.

Kliknij ten link i odbierz swój „Starter 0-30” za 0 zł (minimum 7 opinii prawdziwych  – Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację).

To będzie naprawdę dobre – pod warunkiem, że masz odwagę zacząć 🙂

Czy jest inna droga?

Jasne! Każdy może uczyć się wszystkiego samodzielnie, na własnych błędach. A potem możesz sam, dzień w dzień, wdrażać te techniki i metody.  

UWAGA! To nie jest dla każdego

To nie jest dla osób, które mają słabą markę, nie mają doświadczenia w sprzedaży, dopiero zaczynają na swoim rynku albo nie wiedzą, co potrzebują ich klienci i za co są w stanie dobrze zapłacić.

Marketing to nie magia, tylko proces do wdrożenia i pomocy w sprzedaży dobrych produktów i usług. Jeżeli coś się nie sprzedaje w „realu”, social media nie pomogą. Albo pomogą raz, a klient nigdy nie wróci i zostawi negatywną opinię.  

Niektórzy chcą sami dojść do wszystkiego. Zgłębiać techniki i tajniki marketingu (oby nie zbyt często po nocach ;))

Są setki godzin naprawdę dobrych szkoleń, które już za nami.

Możesz też skorzystać z mojej oferty, czyli szybko dostać tylko tą „pigułkę”, która jest potrzebna „tu i teraz” i da Tobie wspaniałe efekty.

Kliknij ten link i odbierz swój „Starter 0-30” za 0 zł (minimum 7 opinii prawdziwych  – Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację).

Gwarantuję 100% zadowolenia i Bezpieczeństwa

Zero ryzyka! 30-dniowa, twarda gwarancja zwrotu pieniędzy Karola Pietrzaka

Jeśli z jakiekolwiek powodu stwierdzisz, że ta usługa nie jest dla Ciebie – otrzymasz 100% zwrotu pieniędzy. 

Wystarczy, że wyślesz e-mail na wsparcie@karolpietrzak.pl, a natychmiast oddam całą kwotę. Nie będę zadawał żadnych pytań. 

Przekonaj się, że jest on dla Ciebie, osiągnij swoje cele i poczuj się doskonale. 

 

zbieranie opinii jest zgodne z polityką Google

Pomimo częstego wykorzystania zwrotu „nielegalne praktyki SEO” (SEO – Search Engine … nie mam na myśli działań wprost niezgodnych z wytycznymi Google (tzw. Black HAT SEO). Pomińmy też skuteczność takich działań, nie w chwili ich implementacji, ale w interesującej każdy rozwijający się biznes perspektywie długoterminowej. 

Są one po prostu bardzo ryzykowne, ponieważ Google zmienia algorytmy i swoją politykę w stosunku do działań legalnych, a co dopiero do działań mających bezpośrednio oszukać algorytm. 

Często klienci zlecający pozycjonowanie witryny nie są świadomi tego, że pozycjoner niekoniecznie posłuży się w swoich działaniach wyłącznie na dobrych praktykach Google. Co gorsza, może dojść do tego nieświadomie, bez złej woli pozycjonera, po prostu z powodu uprzedniej zmiany swojej polityki przez Google. Wówczas cała inwestycja ląduje w błocie. 

Pozycjonowanie to proces ryzykowny i przeprowadzany niezgodnie z wytycznymi Google może skończyć się nawet wylądowaniem strony całkiem poza wyszukiwarką.

Z kolei zbieranie opinii w Google poprawia widoczność strony w sieci, trwale, bo w 100% zgodnie z wytycznymi Google. Serwisowi zależy przecież na generowaniu jak największej liczby zdarzeń, ruchu przez rzeczywistych użytkowników.