...

Nowy poradnik oto co powinieneś wiedzieć, zanim podejmiesz decyzję o docieraniu do nowych klientów w internecie.

To może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką dzisiaj czytałeś.

Masz jakąś wartość dla innych, informację, misję i chce do nich dotrzeć, wręcz przedrzeć się w internetowej dżungli, pełnej godnych uwagi informacji, ale i tych bezwartościowych?

A może nawet chcesz zacząć zarabiać dzięki Google i nadrobić stracony czas na szukanie cudownych metod marketingowych?

A co jeśli mógłbyś (mogłabyś) jednocześnie skorzystać z trzech n.w. możliwości:

1. za darmo, w pełni bezpiecznie i zgodnie z Google się pozycjonować, zamiast płacić 300-1000 zł miesięcznie za usługi agencji? 

2. wyeliminować 95% negatywnych opinii, poprzez badania jakości swoich usług (ewaluację), która jednocześnie pozwoli wyjaśnić sytuację z klientem, którego oczekiwania nie zostały w pełni spełnione,

3. pozyskiwać w 99% pozytywne opinie —  dzięki ankietowaniu klientów i kierowaniu ich na 2 różne ścieżki, właśnie w zależności od oceny przez nich Twoich produktów lub usług:

a)  1-3 do rozmowy (np. przesyłając mu link do Twojego kalendarza, jeżeli masz możliwość samodzielnego wyboru terminu rozmowy, albo możliwość pozostawienia numeru telefonu przez Twojego klienta, abyś mógł zadzwonić i wyjaśnić sprawę), 

b) 4-5 (dobry — bardzo dobry) bezpośrednio do formularza wystawienia oceny Google lub Facebooka, aby zbierać dowód społeczny i uruchomić kulę śniegową marketingu.

Dobra wiadomość jest taka, że możesz to osiągnąć i cieszyć się, tym, że Twoja marka rośnie, docierasz do coraz większej ilości osób (efekt kuli śniegowej). A najlepsze jest to, że możesz to się dziać automatycznie!

Lepiej zapytać, zanim opinię wystawi sam klient?

Dzięki zapytaniu o zdanie klienta (ewaluacja jakości) nie musisz się zastanawiać i obawiać opinii Klientów. Każdy klient wystawi Ci ocenę odpowiednią do tego co myśli o Twoim produkcie, czy usłudze. 

Dopiero jeżeli ta ocena jest pozytywna – od razu skieruj klienta – do recenzji na Facebooku albo w Google. 

Jeżeli zaś nie jest dobra. Skontaktuj się ze swoim klientem i wyjaśnij tę sytuację.

Eliminowanie negatywnych opinii do 95% (poprzez wyjaśnianie, czasem naprawianie) zwiększa zaufanie do nas, ponieważ klient, który nas nie zna, sprawdzi naszą średnią ocen i średnią ocen konkurencji.

ŚREDNIA OCEN 2,3 CZY 4,3 – GDZIE ZJESZ LUNCH? … 

3 TWARDE POWODY, DLACZEGO WARTO ZBIERAĆ OPINIE W GOOGLE:

1. z wyszukiwarki Google korzysta 97% internautów,
2. opinie w Google to najlepszy dowód społeczny, który pokazuje innym, że dajemy wartość naszym klientom, że można nam zaufać i odprężyć się, korzystając z naszych usług,
3. opinie w Google za DARMO pozycjonują naszą stronę w Google oraz w mapach Google, więc wchodzimy wyżej na stronie, albo w ogóle wchodzimy na pierwszą stronę lub do pierwszej trójki, etc. i to bez opłacania 100-1000 zł / mc za usługę pozycjonowania. Każda recenzja poprawia Twój ranking w Google. Każda działa dla Ciebie na plus i jest promowana przy wyświetlaniu wyników w Google.

Kilka faktów na temat opinii klientów

…czyli dlaczego to jest kwestia życia i śmierci dla Ciebie

Raport BrightLocal pt. „Local Consumer Review Survey 2018” pokazał, że 31% konsumentów sprawdza przed zakupem opinie pobliskich sklepów, 60% z nas sprawdza recenzję przed zarezerwowaniem stolika w restauracji, a 97% konsumentów sprawdza opinie o firmie przed skorzystaniem z jej oferty.

Absolutnie nie warto kupować opinii w Google. Tak, pewnie o tym nawet nie pomyślałeś, ale jest wiele ofert tego typu w sieci. A skoro są oferty, to jest też rynek 🙁

Wielki śledzi nas po IP, więc dobrze wie, pod jakim adresem przebywamy. Wie, czy w ogóle dane wizyty klientów w firmie miały miejsce. W najlepszym wypadku opinie takie będą niewiarygodne i otrzymamy gwiazdki od osób np. z Częstochowy albo z zagranicy, podczas gdy prowadzimy biznes w Warszawie 🙂

Warto pamiętać o tym, aby poprosić o opinię.

Co musisz zrobić, aby opinie zaczęły się zbierać same?

Po prostu wyślij przygotowany specjalnie dla Ciebie tekst z dedykowanym Tobie linkiem do Twoich opinii w sieci.

Kopiuj. Wklej. Wyślij.

Doskonały proces, wygląda tak, że zawsze — z automatu — Twój klient otrzymuje zapytanie  o opinię. 

Już tylko dzięki otrzymasz do 10 razy więcej opinii, niż wcześniej.

Taką prośbę możesz wysłać mailem, SMS-em, messengerem, What’s Up-em, każdą drogą, jaką możesz komunikować się masowo (mailing automation), albo przynajmniej kopiuj-wklej, czyli łatwo i szybko kopiujesz i wklejasz link do opinii.

Można też takie działania zautomatyzować.

I to jest wszystko!

A teraz odpręż się i ciesz się pozytywnymi opiniami. Zobacz, jakie to jest proste. Czy to nie jest ekscytujące?

IM WCZEŚNIEJ WEJDZIEMY I SKORZYSTAMY Z TEGO TRENDU, TYM LEPIEJ. TY TEŻ TAK MOŻESZ MIEĆ.

Pytanie, czy masz chwilę, aby o tym pomyśleć.

Im wcześniej skorzystasz z tego trendu, tym lepiej dla Ciebie. Tym większe będziesz miała korzyści. 

Ja innego wyboru nawet nie widzę, żeby rozwijać firmę. Teraz możesz zacząć z „ryzykiem” na poziomie 0 zł, dzięki „Starterowi 0-30” – czyli 0 zł przez 30 dni. 

Jak to zrobić?

Dzięki holistycznemu podejściu do marketingu, w oparciu o automatyzacje, które działają dla Ciebie i za Ciebie.

Kiedyś standardem było posiadanie konta na Facebooku, albo Instagramie oraz strona internetowa.

Dzisiaj te media są coraz droższe i działają coraz słabiej. Też to widzisz?

Nadal jednak można osiągać wyśmienite rezultaty w social media, czy internecie, jednak trzeba zadbać o podstawy, tj.: oferta pokazująca Twoje unikalne cechy, strategia cenowa, teksty i banery, które sprzedają oraz właśnie pozytywny, mocny dowód społeczny poparty rekomendacjami i opiniami. 

Zacznijmy od zbierania prawdziwych  opinii- Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację.

zapraszam do bezpłatnej WSPÓŁPRACy przez 30 DNI

Zdobądź dodatkowe 5-10 a nawet 50 opinii od Twoich klientów

  1. my przygotowujemy aplikację do zbierania opinii np. w Google Maps, albo na Facebooku,  
  2. Ty TYLKO i AŻ – wysyłasz Twoim Klientom swój specjalny link z prośbą o opinię,
  3. od teraz regularnie otrzymujesz pozytywne opinie, i nie martwisz się o „negatywy”, 
  4. masz wreszcie spokój z tymi niezadowolonymi klientami, 
  5. efekty „tu i teraz” – nawet tego samego dnia, 
  6. otrzymujesz nawet 10 x więcej pozytywnych opinii, 
  7. pozycjonujesz swoją stronę w 100% bezpieczny i trwały sposób.

Kliknij ten link i odbierz swój „Starter 0-30” za 0 zł (minimum 7 opinii prawdziwych  – Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację).

To będzie naprawdę dobre – pod warunkiem, że masz odwagę zacząć 🙂

Czy jest inna droga?

Jasne! Każdy może uczyć się wszystkiego samodzielnie, na własnych błędach. A potem możesz sam, dzień w dzień, wdrażać te techniki i metody.  

UWAGA! To nie jest dla każdego

To nie jest dla osób, które mają słabą markę, nie mają doświadczenia w sprzedaży, dopiero zaczynają na swoim rynku albo nie wiedzą, co potrzebują ich klienci i za co są w stanie zapłacić.

 Marketing to nie magia, tylko proces do wdrożenia i pomocy w sprzedaży dobrych produktów i usług. Jeżeli coś się nie sprzedaje w „realu”, social media nie pomogą. Albo pomogą raz, a klient nigdy nie wróci i zostawi negatywną opinię.  

Niektórzy chcą sami dojść do wszystkiego. Zgłębiać techniki i tajniki marketingu (oby nie zbyt często po nocach ;))

Są setki godzin naprawdę dobrych szkoleń, które już za nami.

Możesz też skorzystać z mojej oferty, czyli szybko dostać tylko tą „pigułkę”, która jest potrzebna „tu i teraz” i da Tobie wspaniałe efekty.

Kliknij ten link i odbierz swój „Starter 0-30” za 0 zł (minimum 7 opinii prawdziwych  – Twoich klientów, którzy odwiedzili Twoją lokalizację).

 

Gwarantuję 100% zadowolenia

Zero ryzyka! 30-dniowa, twarda gwarancja zwrotu pieniędzy Karola Pietrzaka

Jeśli z jakiekolwiek powodu stwierdzisz, że ta usługa nie jest dla Ciebie – otrzymasz 100% zwrotu pieniędzy. 

Wystarczy, że wyślesz e-mail na wsparcie@karolpietrzak.pl, a natychmiast oddam całą kwotę. Nie będę zadawał żadnych pytań. 

Przekonaj się, że jest on dla Ciebie, osiągnij swoje cele i poczuj się doskonale. 

 

Często słyszymy o praktykach „SEO” niezgodnych z regulaminem Google … Nie mam na myśli działań wprost niezgodnych z wytycznymi Google (tzw. Black HAT SEO). 

Pomińmy też skuteczność takich działań, nie w chwili ich implementacji, ale w interesującej każdy rozwijający się biznes perspektywie długoterminowej. 

Są one po prostu bardzo ryzykowne, ponieważ Google zmienia algorytmy i swoją politykę w stosunku do działań legalnych, a co dopiero do działań mających bezpośrednio oszukać algorytm. 

Często klienci zlecający pozycjonowanie witryny nie są świadomi tego, że pozycjoner niekoniecznie posłuży się w swoich działaniach wyłącznie na dobrych praktykach Google. Co gorsza, może dojść do tego nieświadomie, bez złej woli pozycjonera, po prostu z powodu uprzedniej zmiany swojej polityki przez Google. Wówczas cała inwestycja ląduje w błocie. 

Pozycjonowanie to proces ryzykowny i przeprowadzany niezgodnie z wytycznymi Google może skończyć się nawet wylądowaniem strony całkiem poza wyszukiwarką.

Z kolei zbieranie opinii w Google poprawia widoczność strony w sieci, trwale, bo w 100% zgodnie z wytycznymi Google. Serwisowi zależy przecież na generowaniu jak największej liczby zdarzeń, ruchu przez rzeczywistych użytkowników. 

 

zbieranie opinii jest zgodne z polityką Google

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.