...

Zupełnie nowa metoda…

 

Jak w 60 dni rozbudować bazę klientów,

bez poświęcania na social media więcej niż 5 minut dziennie.

Jak dzięki mediom społecznościowym możesz natychmiast zwiększyć sprzedaż i w 60 dni uzyskać status eksperta.

Zupełnie nowa metoda…

Jak rozbudować stałych bazę klientów

w ciągu 60 dni, bez poświęcania

na social media więcej niż 5 minut dziennie.

Zobacz, jak możesz natychmiast zwiększyć sprzedaż, zbudować relacje i status eksperta poświęcając maksymalnie jedną godzinę miesięcznie.

Drogi czytelniku,

Jeśli jesteś gotowy, aby rozbudować bazę klientów i wzmocnić firmę, bez marnowania swojego czasu w social mediach…

A przy okazji zależy Ci na tym, aby od razu zwiększyć sprzedaż, nawet jeśli nie chcesz zwiększać wydatków na reklamę, jednocześnie pragniesz…

Zdobyć nieuczciwą przewagę nad konkurencją…

… W takim razie jesteś we właściwym miejscu, a ten list zmieni Twoje postrzeganie na biznes online.

Nazywam się Karol Pietrzak i zajmuje się automatyzacją i sztuczną inteligencją w marketingu.

Od 3-lat pracuję z najgłośniejszymi nazwiskami w branży…

A niedawno…

Odkryłem sposób, który zapewni dosłownie każdemu silną obecność w social media na żądanie, status eksperta, bez wchodzenia na Facebooka.

I właśnie na tej stronie ujawnię jak to zrobić.

To, co może Cię zaskoczyć i co również zaskoczyło mnie…

Zaczniesz od razu sprzedawać.

Mimo że moi klienci inwestują sporo środków w reklamę w social media i publikują liczne posty, a także zgromadzili ponad 100 000 obserwujących...

...to zauważyłem, że czasem ciężko jest przekształcić te osoby w płacących klientów. Przecież celem moich klientów nie jest jedynie popularność, lecz zwiększenie sprzedaży.

Więc jeśli próbowałeś tworzyć społeczność wokół swojej marki albo już masz obserwujących, którzy nie dokonują zakupów...

...zwróć szczególną uwagę na to, że...

Dlaczego budowanie social media w „typowy sposób” jest stratą czasu…

I jak wygląda lepsza droga.

Chciałbym się podzielić z Tobą przypadkowym odkryciem, które umożliwi Ci stworzenie społeczności wokół Twojej firmy, pozyskanie fanów, a także przyciągnięcie klientów konkurencji.

Ta strategia skutkuje nawet w przypadku, gdy nie zamierzasz inwestować w reklamy.

Jeśli natomiast już przeznaczasz środki na promocję, zauważysz, jak możesz osiągnąć nawet 3-krotnie lepsze rezultaty niż dotychczas.

Chciałbym podzielić się historią, która zmieniła moje życie…

I życie takich ludzi jak Ty …

Zakładając, że nie masz tak dużego doświadczenia w marketingu, jak ja... być może nie jesteś tego świadomy...

Jednakże ceny reklam i promocji firm zwiększają się rok po roku!

Średni koszt za kliknięcie Google Ads wzrósł aż o 244% w ciągu ostatnich 4 lat!

Z kolei średni CPC na Facebooku o 171% w ciągu minionych 12 miesięcy.

Przewiduje się, że w bieżącym roku koszty te ulegną podwojeniu!

Lecz to nie koniec złych wiadomości...

Coraz trudniej przebić się. A zaledwie 10 lat temu, ludzie dziwili się, że social media, Facebook pomaga w sprzedaży.

Swoją drogą, sam również byłem zaskoczony, że Google lepiej sprzedawał moje usługi niż doświadczony sprzedawca. Sprzedawca, który zdzierał zelówki, spalał paliwo i tracił czas na wizytach od drzwi do drzwi.

Dzisiaj przedsiębiorcy w szczególności branże usługowe jak beauty działają już prężnie na social media. Ale dziwią się, że sztuczna inteligencja, czat GPT mogą dawać olbrzymią przewagę.

Musiałem szukać NOWEJ ALTERNATYWNEJ drogi do budowania przewagi…

Czy rozumiesz już dlaczego samo kupowanie reklam już nie wystarczy?

Odbiorcy są coraz bardziej odporni na reklamę.

Dzisiaj wyzwaniem jest w ogóle złapanie jakiejkolwiek uwagi odbiorców.

A co dopiero regularne pozyskiwanie klientów, zwiększenie sprzedaży, czy wzmocnienie marki oraz biznesu.

Kiedyś konsumentowi wystarczyło kilka punktów styku z marką, aby podjąć decyzję o zakupie. Dzisiaj mówi się, że to powinno być kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt.

Jak to zrobić, kiedy social media mają coraz mniejsze zasięgi i już tak nie działają?

Kiedyś klientów zapewniała lokalizacja przy głównej ulicy w „mieście".

Potem standardem było postowanie na Facebooku albo Instagramie oraz strona internetowa.

W 2020 r. reklama w social media stała się standardem. Zwykła reklama nie jest już tak skuteczna, jak wcześniej. Niezbędne jest coraz większe angażowanie odbiorców, pisanie perswazyjny tekstów i projektowanie strategii promocji.

Dzisiaj, w 2023 r. obowiązują inne zasady „gry".

Jednak nawet gdy ta sytuacja Cię nie przeraża...

Weź pod rozwagę, co wydarzy się z Twoim biznesem, gdy Facebook lub Google zablokuje Twoje konto?

Prawie każdego dnia słyszmy o przypadkach, gdy ktoś stracił dostęp do swojego konta reklamowego, albo fanpage'a...

Co skutkuje tym, że NIKT NOWY NIE KUPUJE.

I równie biznes zaczyna mieć kłopoty…

Dodatkowo koszty stale wzrastają...

Czy jesteś w stanie rozwijać firmę, jeśli z dnia na dzień system reklamowy zwiększy koszty za kliknięcie lub konwersję?

Lub gdy zakażą promowania usług kosmetyczek i kosmetologów...

Większość firm usługowych jest wręcz UZALEŻNIONA od platform reklamowych.

Nie mówię, że powinieneś całkowicie zaniechać reklam.

Jestem ich wielkim zwolennikiem.

Jednak musisz zabezpieczyć swój biznes przed nagłym zablokowaniem konta reklamowego...

Ale co w takim razie proponujesz?

Obecność we wszystkich social media. Automatyzacje. Krótkie formy wideo.

Pomyśl: jeśli klienci kupują od Ciebie, ponieważ Cię widzą, znają, korzystają z Twoich porad wideo, a nawet lubią...

To nawet gdyby reklama podrożała kilkukrotnie to i tak Cię zobaczą i przyjdą do Ciebie. Algorytmy mediów społecznościowych promują wideo do osób, które Cię nie znają. Tak jak w przypadku reklamy.

Prawda?

Dodatkowo...

Nigdy nie masz już problemów z budowaniem relacji ani ze sprzedażą.

Istnieją dwa główne powody, dla których ludzie nie kupują.

Pierwszy: nie mają potrzeby posiadania danego produktu lub usługi.

Drugi: nie mają do Ciebie zaufania.

Przy założeniu, że oferujesz coś, co ludzie pragną nabyć...

Twoim jedynym zadaniem jest przekonanie ich, że warto u Ciebie dokonać zakupu.

Jednakże problem polega na tym, że...

Większość ludzi UŻYWA ZŁEJ STRATEGII

Setki razy widziałem jak ludzie kupowali fanów lub followersów, następnie próbowali „dać się poznać”.

Skupiali się tylko na tej platformie, którą lubią, Insta, Fejsie, czy TikToku. Tracąc zasiegi na pozostałych.

Albo produkowali nieregularnie posty, wideo, rolki, które jednak nie były promowane przez algorytmy.

Dlaczego tak się dzieje?

Ponieważ nie działasz regularnie ....dopóty algorytmy nie promują twoje treści. Na każdej z nich. Na Facebooku, Insta, TikToku, Pinterest, Twitter. LinkedIn czy Google Business (Mapy).

A na regularność raczej nie masz czasu prawda? Nawet na jednej platformie?

Większość „autorytetów” zna mechanizm. Właśnie dlatego zachęcają do pozyskiwania obserwujących w mediach społecznościowych... Gdy zdobędziesz rozpoznawalność, później będziesz mógł sprzedawać. Ale co, jeśli mimo zainwestowanych środków i czasu, nikt nie zdecyduje się na zakup?

Dlatego...

Poświęciłem ostatnie miesiące na

stworzeniu NOWEJ STRATEGII, aby ja i moi

klienci mogli rozwijać swoje marki, bez

poświęcania więcej niż 5 minut

dziennie…

Przeprowadziłem setki eksperymentów i zainwestowałem dużo środków, aby odkryć całkowicie NOWY sposób promowania.

Po wielu tygodniach ciężkiego wysiłku w końcu natrafiłem na coś, co przynosi rezultaty.

Opracowałem niezwykle efektywny system promocyjny, który sprawdzi się nawet dla osób z zerową możliwością czasu na social media.

Odkryłem, jak równocześnie budować zaufanie, autorytet i rozpoznawalność, jednocześnie generując coraz większe obroty.

Stworzyłem coś, co umożliwi Ci błyskawiczne pozyskiwanie nowych klientów, bez wprowadzania ich w błąd i składania im nieosiągalnych obietnic.

Jak działa ta metoda?

Analizując wszystkie kampanie, które przeprowadziłem przez 5 lat, zauważyłem, że zawsze najłatwiej jest sprzedać tym klientom, którzy wcześniej obejrzeli jakiś mój materiał.

Sprzedaż idzie jeszcze łatwiej, gdy pomogłem im rozwiązać ich problem.

Ludzie po prostu są WDZIĘCZNI.

Takim osobom nie musisz nic wciskać.

Oni zdają sobie sprawę, że masz wiedzę i umiejętności, aby im pomóc, ponieważ to JUŻ udowodniłeś.

W związku z tym pytanie, które musiałem sobie postawić, brzmiało...

„Jak opracować strategię, która buduje dobre relacje, wspiera innych i zwiększa wiarygodność?”

Próbowałem wielu różnorodnych podejść...

Niektóre działały lepiej, inne mniej efektywnie...

Okazało się jednak, że najprostsze, najlepsze i najszybsze rozwiązanie było tuż obok.

... Jakie to rozwiązanie?

HOLISTYCZNE POŁĄCZENIE. Mikro wideo do jednej minuty i posty na wszystkie social media oraz Google, a także natywna reklama i remarketing.

Tylko zastanów się.

Osoby mające jakiś problem lub pragnące osiągnąć coś, naturalnie poszukują informacji w sieci...

Większość treści tworzysz edukacyjnych...

Cała trudność polega jedynie na edukacji i budowaniu relacji z tymi osobami...

I na koniec są wdzięczni za wsparcie...

Sam się przekonaj...

Lecz nie daj się zwieść...

Samo nagranie wideo nie gwarantuje sukcesu...

Każdy... naprawdę... KAŻDY może nagrać wideo.

Jednakże nie każdy jest w stanie dzięki nagraniom, postom i budowaniu marki wykreować właściwą społeczność, która będzie gotowa kupować.

Nie mówiąc już o tym, że nie każdy potrafi przyciągnąć odpowiednie osoby do grupy i je ZAANGAŻOWAĆ.

Dlatego...

Przeprowadziłem setki testów, aby odkryć, co naprawdę działa.

Oto moje odkrycia:

Jak przyciągnąć do swojej społeczności osoby, które z dużym prawdopodobieństwem zdecydują się na zakup od nas.

Kampania reklamowa, która dociera do 3% osób, spośród mieszkańców miasta, czy okolicy, które są gotowe kupić od razu, nawet bez czytania jakiegokolwiek posta z ofertą.

W jaki sposób szybko zaangażować nowych obserwujących w społeczność.

Jak natychmiast zdobyć potrzebne zaufanie do sprzedaży.

Co zrobić, aby przekonać niezdecydowane osoby do zakupu.

Jak właściwie wykorzystać messengera do sprzedaży nawet drogich usług, które kosztują 1000 zł i więcej.

Czym jest storytelling i jak opowiadać historie, które błyskawicznie budują relacje.

Jakie rodzaje treści dają najlepsze rezultaty.

Skąd pozyskać obserwujących, jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na reklamę i promocję.

Jakie zdjęcia najbardziej przyciągają uwagę followersów i zwiększają zaangażowanie.

Dlaczego warto zadać nowym klientom kilka pytań przed zaproponowaniem im sprzedaży. I dlaczego jedno z pytań jest niezwykle istotne.

Sposób, aby promować legalnie to, czego nie możesz wprost promować i co liderzy branży robią od lat.

W jaki sposób poświęcając 15 minut dziennie osiągnąć lepsze wyniki niż większość tych „celebrytów”, którzy poświęcają na to kilka godzin dziennie.

I wiele innych...

Właściwie cały system składa się z 3 elementów:

1) tworzenie mniej ale bardziej wartościowych postów oraz 60-sekundowych wideo,

2) strategia dystrybucji, ponownej redystrybucji treści

3) i zamiana obserwatorów w klientów poprzez precyzyjne kampanie reklamowe i remarketing.

A więc teraz, kiedy już wiesz wszystko, pozwól mi się z Tobą podzielić kilkoma spostrzeżeniami.

Doskonale zdajesz sobie sprawę, że sprzedaż nieznajomym bywa trudna.

Budowanie społeczności, marki osobistej i wykorzystanie najnowszych rozwiązań to przyszłość w świecie lokalnego biznesu beauty.

Z drugiej strony, ten medal ma dwie strony.

Możesz dalej myśleć „Mmm mhm... Co by tu dzisiaj opublikować w mediach społecznościowych? A może nagram jakieś wideo... Tylko nie mam wprawy przed kamerą... I nie mam na to czasu...”

Po co więc męczyć się w social media. Frustrować się, bo siedzisz tam godziny. Postujesz na grupach albo i robisz reklamy, które nie działają.

Jaki sens dalej przepalać pieniądze na reklamę do osób, które tylko ją obejrzą, ale nie zaufają Tobie?

Albo postować w grupach, gdzie jest tylko Twoja konkurencja, zamiast docierać, bezpośrednio do Twoich odbiorców.

Zdobywać fanów, spędzać całe dni na portalach społecznościowych.

Publikować zdjęcia jedzenia czy z wakacji...

To pochłania mnóstwo czasu i niszczy Twoją prywatność. Przy okazji, cierpią na tym także najbliżsi. Lub też możesz...

Skorzystaj z mojej strategii „Automation Marketing All Inclusive”,

aby w ciągu 5 minut dziennie stworzyć potężną markę

i wzmocnić pozycję na rynku, zbudować relacje

i zwiększyć bazę stałych klientów.


Zyskasz autorytet i miano EKSPERTA.

Pozyskasz NOWYCH klientów...

A przekonanie nowych klientów stanie się 10x ŁATWIEJSZE.


Ta metoda przyniesie wiele zmian w Twoim życiu.

Gdy zaczniesz stosować strategię Automation Marketing przez 30 dni, dostrzeżesz pierwsze rezultaty.

Przez 5 lat wspierałem biznesy lokalne w sprzedaży. Otrzymałem od nich dziesiątki opinii (poniżej znajdziesz przykładowe).

I wiem, że ta strategia jest pierwszym krokiem, aby faktycznie zwiększyć skalę.

Dlaczego warto korzystać z Twojej metody, zamiast z pomocy konsultantów?

Wielu młodych osób na rynku po ukończeniu dwóch trzech dobrych szkoleń staje się konsultantami biznesowymi.

Są specjalistami mediów społecznościowych.

Nie mam z tym problemu.

Co mnie jednak niepokoi, to fakt, że większość tych osób stosuje minimalistyczne podejście.

Korzystają tylko z jednej strategii, takiej jak Facebook lub Instagram.

Dzięki automatyzacji i sztucznej inteligencji takie możliwości są dostępne dla każdego lokalnego przedsiębiorcy.

Dopasuję narzędzia, technologię i strategię do Ciebie, a nie Ciebie do mojej strategii.

Tymczasem media społecznościowe w Polsce to aż siedem potężnych platform.

A największe efekty można osiągnąć dzięki synergii i równoczesnym działaniom na wszystkich z nich.

...lub może chcesz samodzielnie rozwijać swój marketing?

Mógłbym Ci napisać, że samodzielnie nie osiągniesz sukcesu. Jednak zdaję sobie sprawę, że to nieprawda.

Tak jak ja, możesz przeprowadzić wiele testów. Poświęć pół roku i być może uzyskasz zamierzony rezultat. Jednak zamiast tego, możesz skorzystać z mojej usługi „Automation Marketing” i zaoszczędzić czas.

Dodatkowo skorzystasz z wiedzy i narzędzi, które już wcześniej zweryfikowałem.

Cały proces będzie wspomagany przez narzędzia, które umożliwią zautomatyzowanie znacznej części Twoich zadań, a pozostałe elementy będą wymagały od Ciebie 10x mniej czasu niż zwykle!

W efekcie zdobywasz przewagę nad konkurencją, która nie potrafi wykorzystać potencjału narzędzi, i pozyskujesz klientów dzięki content marketingowi, jednocześnie mając czas na rozwijanie swojego biznesu i produktu.

Innymi słowy, korzystanie z mojej usługi będzie szybsze, tańsze i przyjemniejsze. No i...

Zapłacisz za całe moje wsparcie dla Ciebie, każdego dnia tyle, ile za pizzę...

Mam możliwość zaoferowania Ci tego rozwiązania za ułamek jego wartości.

Tak się dzieje, ponieważ w ciągu ostatnich 3 lat moje firmy zarabiają coraz lepiej. Oprócz marketingu internetowego jestem właścicielem firmy organizującej szkolenia zamknięte na zamówienie, m.in. z marketingu internetowego.

Mam środki na utrzymanie

W związku z tym nie zapłacisz pe 3000 zł, ani nawet 2500 zł.. ani nawet 1999 zł..

... a tylko 1500 zł, czyli 50 zł dziennie.

Czyli tyle, ile wynosi obecna cena pizzy.

Dodatkowo otrzymasz bonusy

o wartości 2685 zł.

BONUS nr 1 o wartości 197 zł

Tabliczka zbierania opinii na Google dla oceny jakości usług

Tabliczka umożliwia zbieranie autentycznych opinii klientów, które pomogą wzmocnić pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google i zwiększyć zaufanie do Twojej marki.

Nowi klienci szybciej zaufają twojej marce, gdy zobaczą pozytywne opinie innych klientów.

Teraz możesz w prosty sposób zbierać opinie o firmie i usługach, które przyciągną nowych klientów i zwiększą liczbę powracających.

Zacznij zbierać opinie dzięki tabliczce do ewaluacji jakości usług i zbierania opinii na Google już dziś i obserwuj, jak rośnie reputacja twojej firmy!

Klienci mogą oceniać usługę na stronie A tabliczki, oceniając jakość usługi na skali od 1 do 5.

Jeśli ocena wynosi 5/5, klient zostaje przekierowany do Google, aby tam dodać swoją opinię na Google Mapy.

Druga strona tabliczki, przeznaczona dla zadowolonych klientów, może również kierować klientów bezpośrednio do Google, aby zostawili tam swoje opinie.

Po prostu postaw ja w widocznym miejscu i klient sam będzie wiedział co ma zrobi.

Albo wskaż mu ręką.

BONUS nr 2 o wartości 697 zł

Pozycjonowanie wizytówki - Google Business.
Zwiększ sprzedaż docierając do setek nowych klientów korzystających z Google. Skutecznie wypozycjonujemy Twoją wizytówkę Google Moja Firma. Najpierw wyprzedzisz konkurencję w Google, a potem w sprzedaży i biznesie.

W ramach obsługi pozycjonowania lokalnego w mapach Google zarządzamy profilem firmy, jak i pozycjonujemy wizytówkę w Google. Po wpisaniu słowa kluczowego wyświetlasz się w pierwszej trójce wyników wyszukiwania w swojej lokalizacji.

BONUS nr 3 o wartości 797 zł

Nagrasz 30 filmów edukacyjnych, budujących relacje w godzinę.

Dzięki specjalnemu narzędzi będziesz mógł opublikować lub zaplanować jeden film jednocześnie na każdą z siedmiu platform social media i Google Business.

Pokażę Ci banalnie prosty system, dzięki któremu przestaniesz zastanawiać się co nagrać na swoje social media i nagrasz 30 filmów do promocji twojej firmy w zaledwie godzinę.

Otrzymasz gotowe scenariusze, tytuły filmów, opisy i hasztagi. Każdy z nich będzie zaczynał się tzw.: „hookiem” czyli hakiem na uwagę a kończył CTA czyli wezwaniem do działania.

Dowiesz się, z jakich narzędzi i jak ich używać, żeby nagrywanie było czystą przyjemnością.

Wytłumaczę Ci jak nagrywać filmy, żeby uprościć ich publikację. Pokażę Ci jak mówić do kamery, żeby widzowie czuli, że mówisz do nich.

Działa, nawet jeśli nigdy wcześniej nie nagrywałeś filmów i nie wiesz zupełnie, od czego zacząć…

Bonus nr 4 o wartości 497 zł

Konsultacja w zakresie strategii social media.

Pozwól mi pomóc! Jako doświadczony specjalista social media, potrafię wykorzystać Facebook, Instagram, YouTube i Twitter, aby zwiększyć Twoją obecność online.

W ramach konsultacji przedstawię Ci najnowsze strategie i techniki, które umożliwią Ci efektywnie tworzyć i publikować posty, generować zaangażowanie odbiorców oraz przyciągać nowych klientów. Nauczę Cię także, jak wykorzystać storytelling i tworzyć wysokiej jakości materiały na kanały social media (teksty, grafiki, zdjęcia).

Wyobraź sobie, jak Twoja firma może rozkwitnąć, gdy zaczniesz korzystać z pełnego potencjału mediów społecznościowych. Przez współpracę ze mną osiągniesz lepsze wyniki sprzedaży i zbudujesz silniejszą markę, która będzie w stanie rywalizować z konkurencją.

Bonus nr 5 o wartości 497 zł

Wieczne treści. Automatyzujemy i wykorzystujemy moc narzędzi!

Wdrożę dla Ciebie strategie i narzędzia, które pozwolą Ci przekształcić fragmenty treści w automatycznie publikowane materiały, które przyciągają klientów przez długie lata, nawet jeśli nie dodajesz żadnych nowych treści!

Znaczna część Twojego kontentu może przecież cyklicznie pojawiać się np. co pół roku. Twoje treści powinny ciężko pracować! I to nie jednorazowo. W dzisiejszych realiach coraz większej ilości użytkowników social media i coraz mniejszych zasięgów Twoje treści trafiają organicznie jedynie do 5-10% Twoich odbiorców.

Samo tworzenie dziś nie wystarcza, by osiągać rezultaty z content marketingu. Potrzebujesz świetnej treści i jeszcze lepszego procesu redystrybucji treści.

Firmy często nie osiągają odpowiednich zwrotów z tworzonych treści, bo poświęcają za dużo czasu na ich ciągłe tworzenie, a zdecydowanie za mało na promocję i ponowne wykorzystanie.

Obecnie narzędzia (szczególnie te wspierane przez sztuczną inteligencję) mogą niskim kosztem wykonać ciężką i czasochłonną pracę jak np. dystrybucja treści. Masz pewność, że z każdej publikacji wyciskasz maksimum potencjału biznesowego!

➡ W rezultacie Twoje treści ciężko pracują w tle, podczas gdy Ty spokojnie delektujesz się napojami z rurką. 🍹.

Wartość całkowita tych bonusów prawie podwaja wartość pakietu Automation Marketing.

Co więcej…

To nie są ceny wyssane z palca.

To są kwoty, za które te produkty są sprzedawane!

Podsumowując.

Jaką wartość ma to wszystko?

Oszacowałem wartość samego Automation Marketing na 3000 zł.

Jego rzeczywista wartość jest znacznie wyższa, zwłaszcza gdy weźmiesz pod uwagę wzrost sprzedaży i zdobyty autorytet w swojej społeczności.

To współprowadzenie siedmiu platform social media.

Dodatkowo kampanie reklamowe jednoczenie albo alternatywnie na Facebooku oraz Instagramie, oraz w wyszukiwarce Google, a także w Google Mapy.

Uważam, że mogę śmiało oferować ten pakiet za 3000 zł.

Jednak to nie koniec…

Wartość samych bonusów zbliża się do wartości usługi, wynosząc 2685 zł.

Oznacza to, że łączna wartość całego pakietu to 5685 zł. To tyle, ile mógłbym za niego realnie żądać.

Ale jak wspomniałem.

Mogę pozwolić sobie na obniżenie ceny.

W związku z tym zapłacisz tylko 1500 zł.

1500 zł.

Dodaj do koszyka

Kliknij tutaj i dodaj do koszyka.

Symbol gwarancji satysfakcji klienta Pamiętaj, że nic nie ryzykujesz.

Chętnie podejmuję odpowiedzialność i biorę całe ryzyko za Ciebie. Jestem przekonany, że moje usługi naprawdę wpływają na życie ludzi. Dlatego mogę oferować odważne gwarancje.

Jeśli stwierdzisz, że moja usługa nie zwróciła Ci się, że nie wpłynęła na Twoje życie w ciągu 30 dni...

To osobiście pomogę na Zoomie i doradzę, co musisz zrobić, żeby rozwiązać każdy problem z marketingiem czy sprzedażą. A jak to nie pomoże to przetestujemy inne rozwiązanie. Do skutku.

A wyniki nie spełnią Twoich oczekiwań, wystarczy, że napiszesz do mnie, a oddam Ci wszystkie Twoje pieniądze, a Ty możesz zatrzymać to, co wypracowaliśmy.

Zdaję sobie sprawę, że ta gwarancja brzmi szalenie.

...Ale ufam Twojej uczciwości. Nie mam powodu, aby nie ufać Ci i jestem pewien, że jeśli zarobisz pieniądze, będziesz mi wdzięczny i nie poprosisz o zwrot.

Dodaj do koszyka

Kliknij tutaj i dodaj do koszyka.

Czy to coś dla Ciebie?

Jeżeli już czujesz się dobrze i pewnie, bo masz klientów więcej niż jesteś w stanie obsłużyć, to nie jest dla Ciebie.

Jeżeli jednak Twoja baza klientów jeszcze nie jest na tyle duże i chcesz przyspieszyć jej rozbudowę, wzmocnić swoją pozycję na rynku poprzez budowę marki osobiste, to moja propozycja współpracy jest dla Ciebie idealna.

Jakie będą efekty współpracy?

Więcej nowych klientów, którzy nie przyszliby do Ciebie, ale do Twojej konkurencji, która się reklamuje. Codziennie będę otwierał bazę klientów na Facebooku lub Google, tj. otrzymasz odpowiednio stargetowane dla Twojego biznesu, Twojej oferty i Twojej lokalizacji zapytania o Twoje usługi, które będziesz konwertował na klientów.

Czy można mi zaufać?

Najlepszą rekomendacją są opinie dotychczas obsługiwanych klientów, które potwierdzają, że znam się na tym, co wyżej opisałem.

Już w 2012 r. reklamy w Google dały mi przychód +/- 100.000 zł, podczas gdy doświadczony w sprzedaży bezpośredniej wspólnik sprzedał za jedyne 350 zł.

Dzisiaj przedsiębiorcy są świadomi, że bez reklamy najlepszej oferty nie zobaczy szersza grupa odbiorców.

Dlatego pomagam im grać w nową grę na nowych zasadach, czyli pracuję głęboko nad ofertą, strategią cen, treścią, wizerunkiem.

Uruchamiam kanały organiczne i dopiero na koniec na tak dopracowany do perfekcji obraz kieruję odbiorców.

Czy to się opłaca?

Celem każdej kampanii w czasie 30-dniowego okresu współpracy jest jak najwyższy zwrot z Twojej inwestycji.

Jeżeli inwestujesz we współpracę ze mną i reklamę na Facebooku 60 zł dziennie to naszym celem jest, aby te pieniądze przyniosły Tobie zwrot z inwestycji w czasie naszej współpracy.

W zależności od ceny promowanej usługi może to oznaczać pozyskanie dla Ciebie kilku albo kilkunastu nowych klientów w ciągu 30 dni.

Jednocześnie klienci, których pozyskamy w danym miesięcy wchodzą do Twojej bazy klientów, więc zwrot z inwestycji, będziesz osiągać wtedy gdy klient ten skorzysta ponownie z Twoich usług.

Okres współpracy

30 dni, od momentu uruchomienia kampanii, z możliwością przedłużenia na kolejny okres.

Budżet reklamowy

Po Twojej stronie budżet reklamowy, czyli środki na otwarcie bazy klientów przez Facebooka czy Google, w wysokości min. 20-40 zł dziennie.

 
Drogi czytelniku,

Jeśli jesteś gotowy, aby rozbudować bazę klientów i wzmocnić firmę, bez marnowania swojego czasu w social mediach…

A przy okazji zależy Ci na tym, aby od razu zwiększyć sprzedaż, nawet jeśli nie chcesz zwiększać wydatków na reklamę, jednocześnie pragniesz…

 
Zdobyć „nieuczciwą” przewagę nad konkurencją…

… W takim razie jesteś we właściwym miejscu, a ten list zmieni Twoje postrzeganie na biznes online.

Nazywam się Karol Pietrzak i zajmuje się automatyzacją i sztuczną inteligencją w marketingu.

Od 3-lat pracuję jak podwykonawca dla najgłośniejszych nazwisk w branży…

Zupełnie nowa metoda…

Jak rozbudować stałych bazę klientów

w ciągu 60 dni, bez poświęcania

na social media więcej niż 5 minut dziennie.

Zobacz, jak możesz natychmiast zwiększyć sprzedaż, zbudować relacje i status eksperta poświęcając maksymalnie jedną godzinę miesięcznie.

Drogi czytelniku,

Jeśli jesteś gotowy, aby rozbudować bazę klientów i wzmocnić firmę, bez marnowania swojego czasu w social mediach…

A przy okazji zależy Ci na tym, aby od razu zwiększyć sprzedaż, nawet jeśli nie chcesz zwiększać wydatków na reklamę, jednocześnie pragniesz…

Zdobyć nieuczciwą przewagę nad konkurencją…

… W takim razie jesteś we właściwym miejscu, a ten list zmieni Twoje postrzeganie na biznes online.

Nazywam się Karol Pietrzak i zajmuje się automatyzacją i sztuczną inteligencją w marketingu.

Od 3-lat pracuję z najgłośniejszymi nazwiskami w branży…

A niedawno…

Odkryłem sposób, który zapewni dosłownie każdemu silną obecność w social media na żądanie, status eksperta, bez wchodzenia na Facebooka.

I właśnie na tej stronie ujawnię jak to zrobić.

To, co może Cię zaskoczyć i co również zaskoczyło mnie…

Zaczniesz od razu sprzedawać.

Mimo że moi klienci inwestują sporo środków w reklamę w social media i publikują liczne posty, a także zgromadzili ponad 100 000 obserwujących...

...to zauważyłem, że czasem ciężko jest przekształcić te osoby w płacących klientów. Przecież celem moich klientów nie jest jedynie popularność, lecz zwiększenie sprzedaży.

Więc jeśli próbowałeś tworzyć społeczność wokół swojej marki albo już masz obserwujących, którzy nie dokonują zakupów...

...zwróć szczególną uwagę na to, że...

Dlaczego budowanie social media w „typowy sposób” jest stratą czasu…

I jak wygląda lepsza droga.

Chciałbym się podzielić z Tobą przypadkowym odkryciem, które umożliwi Ci stworzenie społeczności wokół Twojej firmy, pozyskanie fanów, a także przyciągnięcie klientów konkurencji.

Ta strategia skutkuje nawet w przypadku, gdy nie zamierzasz inwestować w reklamy.

Jeśli natomiast już przeznaczasz środki na promocję, zauważysz, jak możesz osiągnąć nawet 3-krotnie lepsze rezultaty niż dotychczas.

Chciałbym podzielić się historią, która zmieniła moje życie…

I życie takich ludzi jak Ty …

Zakładając, że nie masz tak dużego doświadczenia w marketingu, jak ja... być może nie jesteś tego świadomy...

Jednakże ceny reklam i promocji firm zwiększają się rok po roku!

Średni koszt za kliknięcie Google Ads wzrósł aż o 244% w ciągu ostatnich 4 lat!

Z kolei średni CPC na Facebooku o 171% w ciągu minionych 12 miesięcy.

Przewiduje się, że w bieżącym roku koszty te ulegną podwojeniu!

Lecz to nie koniec złych wiadomości...

Coraz trudniej przebić się. A zaledwie 10 lat temu, ludzie dziwili się, że social media, Facebook pomaga w sprzedaży.

Swoją drogą, sam również byłem zaskoczony, że Google lepiej sprzedawał moje usługi niż doświadczony sprzedawca. Sprzedawca, który zdzierał zelówki, spalał paliwo i tracił czas na wizytach od drzwi do drzwi.

Dzisiaj przedsiębiorcy w szczególności branże usługowe jak beauty działają już prężnie na social media. Ale dziwią się, że sztuczna inteligencja, czat GPT mogą dawać olbrzymią przewagę.

Musiałem szukać NOWEJ ALTERNATYWNEJ drogi do budowania przewagi…

Czy rozumiesz już dlaczego samo kupowanie reklam już nie wystarczy?

Odbiorcy są coraz bardziej odporni na reklamę.

Dzisiaj wyzwaniem jest w ogóle złapanie jakiejkolwiek uwagi odbiorców.

A co dopiero regularne pozyskiwanie klientów, zwiększenie sprzedaży, czy wzmocnienie marki oraz biznesu.

Kiedyś konsumentowi wystarczyło kilka punktów styku z marką, aby podjąć decyzję o zakupie. Dzisiaj mówi się, że to powinno być kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt.

Jak to zrobić, kiedy social media mają coraz mniejsze zasięgi i już tak nie działają?

Kiedyś klientów zapewniała lokalizacja przy głównej ulicy w „mieście".

Potem standardem było postowanie na Facebooku albo Instagramie oraz strona internetowa.

W 2020 r. reklama w social media stała się standardem. Zwykła reklama nie jest już tak skuteczna, jak wcześniej. Niezbędne jest coraz większe angażowanie odbiorców, pisanie perswazyjny tekstów i projektowanie strategii promocji.

Dzisiaj, w 2023 r. obowiązują inne zasady „gry".

Jednak nawet gdy ta sytuacja Cię nie przeraża...

Weź pod rozwagę, co wydarzy się z Twoim biznesem, gdy Facebook lub Google zablokuje Twoje konto?

Prawie każdego dnia słyszmy o przypadkach, gdy ktoś stracił dostęp do swojego konta reklamowego, albo fanpage'a...

Co skutkuje tym, że NIKT NOWY NIE KUPUJE.

I równie biznes zaczyna mieć kłopoty…

Dodatkowo koszty stale wzrastają...

Czy jesteś w stanie rozwijać firmę, jeśli z dnia na dzień system reklamowy zwiększy koszty za kliknięcie lub konwersję?

Lub gdy zakażą promowania usług kosmetyczek i kosmetologów...

Większość firm usługowych jest wręcz UZALEŻNIONA od platform reklamowych.

Nie mówię, że powinieneś całkowicie zaniechać reklam.

Jestem ich wielkim zwolennikiem.

Jednak musisz zabezpieczyć swój biznes przed nagłym zablokowaniem konta reklamowego...

Ale co w takim razie proponujesz?

Obecność we wszystkich social media. Automatyzacje. Krótkie formy wideo.

Pomyśl: jeśli klienci kupują od Ciebie, ponieważ Cię widzą, znają, korzystają z Twoich porad wideo, a nawet lubią...

To nawet gdyby reklama podrożała kilkukrotnie to i tak Cię zobaczą i przyjdą do Ciebie. Algorytmy mediów społecznościowych promują wideo do osób, które Cię nie znają. Tak jak w przypadku reklamy.

Prawda?

Dodatkowo...

Nigdy nie masz już problemów z budowaniem relacji ani ze sprzedażą.

Istnieją dwa główne powody, dla których ludzie nie kupują.

Pierwszy: nie mają potrzeby posiadania danego produktu lub usługi.

Drugi: nie mają do Ciebie zaufania.

Przy założeniu, że oferujesz coś, co ludzie pragną nabyć...

Twoim jedynym zadaniem jest przekonanie ich, że warto u Ciebie dokonać zakupu.

Jednakże problem polega na tym, że...

Większość ludzi UŻYWA ZŁEJ STRATEGII

Setki razy widziałem jak ludzie kupowali fanów lub followersów, następnie próbowali „dać się poznać”.

Skupiali się tylko na tej platformie, którą lubią, Insta, Fejsie, czy TikToku. Tracąc zasiegi na pozostałych.

Albo produkowali nieregularnie posty, wideo, rolki, które jednak nie były promowane przez algorytmy.

Dlaczego tak się dzieje?

Ponieważ nie działasz regularnie ....dopóty algorytmy nie promują twoje treści. Na każdej z nich. Na Facebooku, Insta, TikToku, Pinterest, Twitter. LinkedIn czy Google Business (Mapy).

A na regularność raczej nie masz czasu prawda? Nawet na jednej platformie?

Większość „autorytetów” zna mechanizm. Właśnie dlatego zachęcają do pozyskiwania obserwujących w mediach społecznościowych... Gdy zdobędziesz rozpoznawalność, później będziesz mógł sprzedawać. Ale co, jeśli mimo zainwestowanych środków i czasu, nikt nie zdecyduje się na zakup?

Dlatego...

Poświęciłem ostatnie miesiące na

stworzeniu NOWEJ STRATEGII, aby ja i moi

klienci mogli rozwijać swoje marki, bez

poświęcania więcej niż 5 minut

dziennie…

Przeprowadziłem setki eksperymentów i zainwestowałem dużo środków, aby odkryć całkowicie NOWY sposób promowania.

Po wielu tygodniach ciężkiego wysiłku w końcu natrafiłem na coś, co przynosi rezultaty.

Opracowałem niezwykle efektywny system promocyjny, który sprawdzi się nawet dla osób z zerową możliwością czasu na social media.

Odkryłem, jak równocześnie budować zaufanie, autorytet i rozpoznawalność, jednocześnie generując coraz większe obroty.

Stworzyłem coś, co umożliwi Ci błyskawiczne pozyskiwanie nowych klientów, bez wprowadzania ich w błąd i składania im nieosiągalnych obietnic.

Jak działa ta metoda?

Analizując wszystkie kampanie, które przeprowadziłem przez 5 lat, zauważyłem, że zawsze najłatwiej jest sprzedać tym klientom, którzy wcześniej obejrzeli jakiś mój materiał.

Sprzedaż idzie jeszcze łatwiej, gdy pomogłem im rozwiązać ich problem.

Ludzie po prostu są WDZIĘCZNI.

Takim osobom nie musisz nic wciskać.

Oni zdają sobie sprawę, że masz wiedzę i umiejętności, aby im pomóc, ponieważ to JUŻ udowodniłeś.

W związku z tym pytanie, które musiałem sobie postawić, brzmiało...

„Jak opracować strategię, która buduje dobre relacje, wspiera innych i zwiększa wiarygodność?”

Próbowałem wielu różnorodnych podejść...

Niektóre działały lepiej, inne mniej efektywnie...

Okazało się jednak, że najprostsze, najlepsze i najszybsze rozwiązanie było tuż obok.

... Jakie to rozwiązanie?

HOLISTYCZNE POŁĄCZENIE. Mikro wideo do jednej minuty i posty na wszystkie social media oraz Google, a także natywna reklama i remarketing.

Tylko zastanów się.

Osoby mające jakiś problem lub pragnące osiągnąć coś, naturalnie poszukują informacji w sieci...

Większość treści tworzysz edukacyjnych...

Cała trudność polega jedynie na edukacji i budowaniu relacji z tymi osobami...

I na koniec są wdzięczni za wsparcie...

Sam się przekonaj...

Lecz nie daj się zwieść...

Samo nagranie wideo nie gwarantuje sukcesu...

Każdy... naprawdę... KAŻDY może nagrać wideo.

Jednakże nie każdy jest w stanie dzięki nagraniom, postom i budowaniu marki wykreować właściwą społeczność, która będzie gotowa kupować.

Nie mówiąc już o tym, że nie każdy potrafi przyciągnąć odpowiednie osoby do grupy i je ZAANGAŻOWAĆ.

Dlatego...

Przeprowadziłem setki testów, aby odkryć, co naprawdę działa.

Oto moje odkrycia:

Jak przyciągnąć do swojej społeczności osoby, które z dużym prawdopodobieństwem zdecydują się na zakup od nas.

Kampania reklamowa, która dociera do 3% osób, spośród mieszkańców miasta, czy okolicy, które są gotowe kupić od razu, nawet bez czytania jakiegokolwiek posta z ofertą.

W jaki sposób szybko zaangażować nowych obserwujących w społeczność.

Jak natychmiast zdobyć potrzebne zaufanie do sprzedaży.

Co zrobić, aby przekonać niezdecydowane osoby do zakupu.

Jak właściwie wykorzystać messengera do sprzedaży nawet drogich usług, które kosztują 1000 zł i więcej.

Czym jest storytelling i jak opowiadać historie, które błyskawicznie budują relacje.

Jakie rodzaje treści dają najlepsze rezultaty.

Skąd pozyskać obserwujących, jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na reklamę i promocję.

Jakie zdjęcia najbardziej przyciągają uwagę followersów i zwiększają zaangażowanie.

Dlaczego warto zadać nowym klientom kilka pytań przed zaproponowaniem im sprzedaży. I dlaczego jedno z pytań jest niezwykle istotne.

Sposób, aby promować legalnie to, czego nie możesz wprost promować i co liderzy branży robią od lat.

W jaki sposób poświęcając 15 minut dziennie osiągnąć lepsze wyniki niż większość tych „celebrytów”, którzy poświęcają na to kilka godzin dziennie.

I wiele innych...

Właściwie cały system składa się z 3 elementów:

1) tworzenie mniej ale bardziej wartościowych postów oraz 60-sekundowych wideo,

2) strategia dystrybucji, ponownej redystrybucji treści

3) i zamiana obserwatorów w klientów poprzez precyzyjne kampanie reklamowe i remarketing.

A więc teraz, kiedy już wiesz wszystko, pozwól mi się z Tobą podzielić kilkoma spostrzeżeniami.

Doskonale zdajesz sobie sprawę, że sprzedaż nieznajomym bywa trudna.

Budowanie społeczności, marki osobistej i wykorzystanie najnowszych rozwiązań to przyszłość w świecie lokalnego biznesu beauty.

Z drugiej strony, ten medal ma dwie strony.

Możesz dalej myśleć „Mmm mhm... Co by tu dzisiaj opublikować w mediach społecznościowych? A może nagram jakieś wideo... Tylko nie mam wprawy przed kamerą... I nie mam na to czasu...”

Po co więc męczyć się w social media. Frustrować się, bo siedzisz tam godziny. Postujesz na grupach albo i robisz reklamy, które nie działają.

Jaki sens dalej przepalać pieniądze na reklamę do osób, które tylko ją obejrzą, ale nie zaufają Tobie?

Albo postować w grupach, gdzie jest tylko Twoja konkurencja, zamiast docierać, bezpośrednio do Twoich odbiorców.

Zdobywać fanów, spędzać całe dni na portalach społecznościowych.

Publikować zdjęcia jedzenia czy z wakacji...

To pochłania mnóstwo czasu i niszczy Twoją prywatność. Przy okazji, cierpią na tym także najbliżsi. Lub też możesz...

Skorzystaj z mojej strategii „Automation Marketing All Inclusive”,

aby w ciągu 5 minut dziennie stworzyć potężną markę

i wzmocnić pozycję na rynku, zbudować relacje

i zwiększyć bazę stałych klientów.


Zyskasz autorytet i miano EKSPERTA.

Pozyskasz NOWYCH klientów...

A przekonanie nowych klientów stanie się 10x ŁATWIEJSZE.


Ta metoda przyniesie wiele zmian w Twoim życiu.

Gdy zaczniesz stosować strategię Automation Marketing przez 30 dni, dostrzeżesz pierwsze rezultaty.

Przez 5 lat wspierałem biznesy lokalne w sprzedaży. Otrzymałem od nich dziesiątki opinii (poniżej znajdziesz przykładowe).

I wiem, że ta strategia jest pierwszym krokiem, aby faktycznie zwiększyć skalę.

Dlaczego warto korzystać z Twojej metody, zamiast z pomocy konsultantów?

Wielu młodych osób na rynku po ukończeniu dwóch trzech dobrych szkoleń staje się konsultantami biznesowymi.

Są specjalistami mediów społecznościowych.

Nie mam z tym problemu.

Co mnie jednak niepokoi, to fakt, że większość tych osób stosuje minimalistyczne podejście.

Korzystają tylko z jednej strategii, takiej jak Facebook lub Instagram.

Dzięki automatyzacji i sztucznej inteligencji takie możliwości są dostępne dla każdego lokalnego przedsiębiorcy.

Dopasuję narzędzia, technologię i strategię do Ciebie, a nie Ciebie do mojej strategii.

Tymczasem media społecznościowe w Polsce to aż siedem potężnych platform.

A największe efekty można osiągnąć dzięki synergii i równoczesnym działaniom na wszystkich z nich.

...lub może chcesz samodzielnie rozwijać swój marketing?

Mógłbym Ci napisać, że samodzielnie nie osiągniesz sukcesu. Jednak zdaję sobie sprawę, że to nieprawda.

Tak jak ja, możesz przeprowadzić wiele testów. Poświęć pół roku i być może uzyskasz zamierzony rezultat. Jednak zamiast tego, możesz skorzystać z mojej usługi „Automation Marketing” i zaoszczędzić czas.

Dodatkowo skorzystasz z wiedzy i narzędzi, które już wcześniej zweryfikowałem.

Cały proces będzie wspomagany przez narzędzia, które umożliwią zautomatyzowanie znacznej części Twoich zadań, a pozostałe elementy będą wymagały od Ciebie 10x mniej czasu niż zwykle!

W efekcie zdobywasz przewagę nad konkurencją, która nie potrafi wykorzystać potencjału narzędzi, i pozyskujesz klientów dzięki content marketingowi, jednocześnie mając czas na rozwijanie swojego biznesu i produktu.

Innymi słowy, korzystanie z mojej usługi będzie szybsze, tańsze i przyjemniejsze. No i...

Zapłacisz za całe moje wsparcie dla Ciebie, każdego dnia tyle, ile za pizzę...

Mam możliwość zaoferowania Ci tego rozwiązania za ułamek jego wartości.

Tak się dzieje, ponieważ w ciągu ostatnich 3 lat moje firmy zarabiają coraz lepiej. Oprócz marketingu internetowego jestem właścicielem firmy organizującej szkolenia zamknięte na zamówienie, m.in. z marketingu internetowego.

Mam środki na utrzymanie

W związku z tym nie zapłacisz pe 3000 zł, ani nawet 2500 zł.. ani nawet 1999 zł..

... a tylko 1500 zł, czyli 50 zł dziennie.

Czyli tyle, ile wynosi obecna cena pizzy.

Dodatkowo otrzymasz bonusy

o wartości 2685 zł.

BONUS nr 1 o wartości 197 zł

Tabliczka zbierania opinii na Google dla oceny jakości usług

Tabliczka umożliwia zbieranie autentycznych opinii klientów, które pomogą wzmocnić pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google i zwiększyć zaufanie do Twojej marki.

Nowi klienci szybciej zaufają twojej marce, gdy zobaczą pozytywne opinie innych klientów.

Teraz możesz w prosty sposób zbierać opinie o firmie i usługach, które przyciągną nowych klientów i zwiększą liczbę powracających.

Zacznij zbierać opinie dzięki tabliczce do ewaluacji jakości usług i zbierania opinii na Google już dziś i obserwuj, jak rośnie reputacja twojej firmy!

Klienci mogą oceniać usługę na stronie A tabliczki, oceniając jakość usługi na skali od 1 do 5.

Jeśli ocena wynosi 5/5, klient zostaje przekierowany do Google, aby tam dodać swoją opinię na Google Mapy.

Druga strona tabliczki, przeznaczona dla zadowolonych klientów, może również kierować klientów bezpośrednio do Google, aby zostawili tam swoje opinie.

Po prostu postaw ja w widocznym miejscu i klient sam będzie wiedział co ma zrobi.

Albo wskaż mu ręką.

BONUS nr 2 o wartości 697 zł

Pozycjonowanie wizytówki - Google Business.
Zwiększ sprzedaż docierając do setek nowych klientów korzystających z Google. Skutecznie wypozycjonujemy Twoją wizytówkę Google Moja Firma. Najpierw wyprzedzisz konkurencję w Google, a potem w sprzedaży i biznesie.

W ramach obsługi pozycjonowania lokalnego w mapach Google zarządzamy profilem firmy, jak i pozycjonujemy wizytówkę w Google. Po wpisaniu słowa kluczowego wyświetlasz się w pierwszej trójce wyników wyszukiwania w swojej lokalizacji.

BONUS nr 3 o wartości 797 zł

Nagrasz 30 filmów edukacyjnych, budujących relacje w godzinę.

Dzięki specjalnemu narzędzi będziesz mógł opublikować lub zaplanować jeden film jednocześnie na każdą z siedmiu platform social media i Google Business.

Pokażę Ci banalnie prosty system, dzięki któremu przestaniesz zastanawiać się co nagrać na swoje social media i nagrasz 30 filmów do promocji twojej firmy w zaledwie godzinę.

Otrzymasz gotowe scenariusze, tytuły filmów, opisy i hasztagi. Każdy z nich będzie zaczynał się tzw.: „hookiem” czyli hakiem na uwagę a kończył CTA czyli wezwaniem do działania.

Dowiesz się, z jakich narzędzi i jak ich używać, żeby nagrywanie było czystą przyjemnością.

Wytłumaczę Ci jak nagrywać filmy, żeby uprościć ich publikację. Pokażę Ci jak mówić do kamery, żeby widzowie czuli, że mówisz do nich.

Działa, nawet jeśli nigdy wcześniej nie nagrywałeś filmów i nie wiesz zupełnie, od czego zacząć…

Bonus nr 4 o wartości 497 zł

Konsultacja w zakresie strategii social media.

Pozwól mi pomóc! Jako doświadczony specjalista social media, potrafię wykorzystać Facebook, Instagram, YouTube i Twitter, aby zwiększyć Twoją obecność online.

W ramach konsultacji przedstawię Ci najnowsze strategie i techniki, które umożliwią Ci efektywnie tworzyć i publikować posty, generować zaangażowanie odbiorców oraz przyciągać nowych klientów. Nauczę Cię także, jak wykorzystać storytelling i tworzyć wysokiej jakości materiały na kanały social media (teksty, grafiki, zdjęcia).

Wyobraź sobie, jak Twoja firma może rozkwitnąć, gdy zaczniesz korzystać z pełnego potencjału mediów społecznościowych. Przez współpracę ze mną osiągniesz lepsze wyniki sprzedaży i zbudujesz silniejszą markę, która będzie w stanie rywalizować z konkurencją.

Bonus nr 5 o wartości 497 zł

Wieczne treści. Automatyzujemy i wykorzystujemy moc narzędzi!

Wdrożę dla Ciebie strategie i narzędzia, które pozwolą Ci przekształcić fragmenty treści w automatycznie publikowane materiały, które przyciągają klientów przez długie lata, nawet jeśli nie dodajesz żadnych nowych treści!

Znaczna część Twojego kontentu może przecież cyklicznie pojawiać się np. co pół roku. Twoje treści powinny ciężko pracować! I to nie jednorazowo. W dzisiejszych realiach coraz większej ilości użytkowników social media i coraz mniejszych zasięgów Twoje treści trafiają organicznie jedynie do 5-10% Twoich odbiorców.

Samo tworzenie dziś nie wystarcza, by osiągać rezultaty z content marketingu. Potrzebujesz świetnej treści i jeszcze lepszego procesu redystrybucji treści.

Firmy często nie osiągają odpowiednich zwrotów z tworzonych treści, bo poświęcają za dużo czasu na ich ciągłe tworzenie, a zdecydowanie za mało na promocję i ponowne wykorzystanie.

Obecnie narzędzia (szczególnie te wspierane przez sztuczną inteligencję) mogą niskim kosztem wykonać ciężką i czasochłonną pracę jak np. dystrybucja treści. Masz pewność, że z każdej publikacji wyciskasz maksimum potencjału biznesowego!

➡ W rezultacie Twoje treści ciężko pracują w tle, podczas gdy Ty spokojnie delektujesz się napojami z rurką. 🍹.

Wartość całkowita tych bonusów prawie podwaja wartość pakietu Automation Marketing.

Co więcej…

To nie są ceny wyssane z palca.

To są kwoty, za które te produkty są sprzedawane!

Podsumowując.

Jaką wartość ma to wszystko?

Oszacowałem wartość samego Automation Marketing na 3000 zł.

Jego rzeczywista wartość jest znacznie wyższa, zwłaszcza gdy weźmiesz pod uwagę wzrost sprzedaży i zdobyty autorytet w swojej społeczności.

To współprowadzenie siedmiu platform social media.

Dodatkowo kampanie reklamowe jednoczenie albo alternatywnie na Facebooku oraz Instagramie, oraz w wyszukiwarce Google, a także w Google Mapy.

Uważam, że mogę śmiało oferować ten pakiet za 3000 zł.

Jednak to nie koniec…

Wartość samych bonusów zbliża się do wartości usługi, wynosząc 2685 zł.

Oznacza to, że łączna wartość całego pakietu to 5685 zł. To tyle, ile mógłbym za niego realnie żądać.

Ale jak wspomniałem.

Mogę pozwolić sobie na obniżenie ceny.

W związku z tym zapłacisz tylko 1500 zł.

1500 zł.

Dodaj do koszyka

Kliknij tutaj i dodaj do koszyka.

Symbol gwarancji satysfakcji klienta Pamiętaj, że nic nie ryzykujesz.

Chętnie podejmuję odpowiedzialność i biorę całe ryzyko za Ciebie. Jestem przekonany, że moje usługi naprawdę wpływają na życie ludzi. Dlatego mogę oferować odważne gwarancje.

Jeśli stwierdzisz, że moja usługa nie zwróciła Ci się, że nie wpłynęła na Twoje życie w ciągu 30 dni...

To osobiście pomogę na Zoomie i doradzę, co musisz zrobić, żeby rozwiązać każdy problem z marketingiem czy sprzedażą. A jak to nie pomoże to przetestujemy inne rozwiązanie. Do skutku.

A wyniki nie spełnią Twoich oczekiwań, wystarczy, że napiszesz do mnie, a oddam Ci wszystkie Twoje pieniądze, a Ty możesz zatrzymać to, co wypracowaliśmy.

Zdaję sobie sprawę, że ta gwarancja brzmi szalenie.

...Ale ufam Twojej uczciwości. Nie mam powodu, aby nie ufać Ci i jestem pewien, że jeśli zarobisz pieniądze, będziesz mi wdzięczny i nie poprosisz o zwrot.

Dodaj do koszyka

Kliknij tutaj i dodaj do koszyka.

Czy to coś dla Ciebie?

Jeżeli już czujesz się dobrze i pewnie, bo masz klientów więcej niż jesteś w stanie obsłużyć, to nie jest dla Ciebie.

Jeżeli jednak Twoja baza klientów jeszcze nie jest na tyle duże i chcesz przyspieszyć jej rozbudowę, wzmocnić swoją pozycję na rynku poprzez budowę marki osobiste, to moja propozycja współpracy jest dla Ciebie idealna.

Jakie będą efekty współpracy?

Więcej nowych klientów, którzy nie przyszliby do Ciebie, ale do Twojej konkurencji, która się reklamuje. Codziennie będę otwierał bazę klientów na Facebooku lub Google, tj. otrzymasz odpowiednio stargetowane dla Twojego biznesu, Twojej oferty i Twojej lokalizacji zapytania o Twoje usługi, które będziesz konwertował na klientów.

Czy można mi zaufać?

Najlepszą rekomendacją są opinie dotychczas obsługiwanych klientów, które potwierdzają, że znam się na tym, co wyżej opisałem.

Już w 2012 r. reklamy w Google dały mi przychód +/- 100.000 zł, podczas gdy doświadczony w sprzedaży bezpośredniej wspólnik sprzedał za jedyne 350 zł.

Dzisiaj przedsiębiorcy są świadomi, że bez reklamy najlepszej oferty nie zobaczy szersza grupa odbiorców.

Dlatego pomagam im grać w nową grę na nowych zasadach, czyli pracuję głęboko nad ofertą, strategią cen, treścią, wizerunkiem.

Uruchamiam kanały organiczne i dopiero na koniec na tak dopracowany do perfekcji obraz kieruję odbiorców.

Czy to się opłaca?

Celem każdej kampanii w czasie 30-dniowego okresu współpracy jest jak najwyższy zwrot z Twojej inwestycji.

Jeżeli inwestujesz we współpracę ze mną i reklamę na Facebooku 60 zł dziennie to naszym celem jest, aby te pieniądze przyniosły Tobie zwrot z inwestycji w czasie naszej współpracy.

W zależności od ceny promowanej usługi może to oznaczać pozyskanie dla Ciebie kilku albo kilkunastu nowych klientów w ciągu 30 dni.

Jednocześnie klienci, których pozyskamy w danym miesięcy wchodzą do Twojej bazy klientów, więc zwrot z inwestycji, będziesz osiągać wtedy gdy klient ten skorzysta ponownie z Twoich usług.

Okres współpracy

30 dni, od momentu uruchomienia kampanii, z możliwością przedłużenia na kolejny okres.

Budżet reklamowy

Po Twojej stronie budżet reklamowy, czyli środki na otwarcie bazy klientów przez Facebooka czy Google, w wysokości min. 20-40 zł dziennie.

Dni

:

Godziny

:

Minuty

:

Sekundy

Dzięki współpracy z dużymi graczami odkryłem sposób na potężną obecność w social media i status eksperta.

Dla każdego

I właśnie na tej stronie ujawnię jak to zrobić.

To, co może Cię zaskoczyć i co również zaskoczyło mnie…

 

Zaczniesz od razu sprzedawać.

Mimo że moi klienci inwestują sporo środków w reklamę w social media i publikują liczne posty, a także zgromadzili ponad 100 000 obserwujących…

Zauważyłem, że czasem ciężko jest im przekształcić te osoby w płacących klientów.

Przecież celem moich klientów nie jest jedynie popularność, lecz zwiększenie sprzedaży.

Więc jeśli próbowałeś tworzyć społeczność wokół swojej marki albo już masz obserwujących, którzy nie dokonują zakupów, zwróć szczególną uwagę na to…

Budowanie dzisiaj social media w „typowy sposób” jest stratą czasu.

Chciałbym się podzielić z Tobą przypadkowym odkryciem.

Umożliwi Ci to stworzenie społeczności wokół Twojej firmy, pozyskanie fanów, a także przyciągnięcie klientów konkurencji.

Ta strategia skutkuje nawet w przypadku, gdy nie zamierzasz inwestować w reklamy.

Jeśli natomiast już przeznaczasz środki na promocję, zobaczysz jak możesz osiągnąć nawet 3-krotnie lepsze rezultaty niż dotychczas.

 
Zakładając, że nie masz dużego doświadczenia w marketingu, być może nie jesteś tego świadomy.

Jednakże ceny reklam i promocji firm zwiększają się rok po roku!

Średni koszt za kliknięcie Google Ads wzrósł aż o 244% w ciągu ostatnich 4 lat!

Z kolei średni CPC na Facebooku o 171% w ciągu minionych 12 miesięcy.

Przewiduje się, że w bieżącym roku koszty te ulegną podwojeniu!

Lecz to nie koniec złych wiadomości…

Coraz trudniej przebić się. A zaledwie 5 lat temu, Polacy dziwili się, że Facebook to narzędzie sprzedażowe.

Swoją drogą, sam również byłem zaskoczony, że Google lepiej sprzedawał moje usługi niż doświadczony sprzedawca.

Sprzedawca, który zdzierał zelówki, spalał paliwo i tracił czas na wizytach od drzwi do drzwi.

Dzisiaj przedsiębiorcy w szczególności branże usługowe jak beauty działają już prężnie na social media.

Ale dziwią się, że sztuczna inteligencja, czat GPT mogą dawać olbrzymią przewagę.

Musiałem szukać NOWEJ drogi do budowania przewagi

Czy rozumiesz już dlaczego samo kupowanie reklam już nie wystarczy? 

Odbiorcy są coraz bardziej odporni na reklamę.

Dzisiaj wyzwaniem jest w ogóle złapanie jakiejkolwiek uwagi odbiorców. 

A co dopiero regularne pozyskiwanie klientów, zwiększenie sprzedaży, czy wzmocnienie marki oraz biznesu.

Kiedyś konsumentowi wystarczyło kilka punktów styku z marką, aby podjąć decyzję o zakupie.

Dzisiaj mówi się, że to powinno być kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt.

Jak to zrobić, kiedy social media mają coraz mniejsze zasięgi?

Kiedyś klientów zapewniała lokalizacja przy głównej ulicy w „mieście”.

Potem standardem było postowanie na Facebooku albo Instagramie oraz strona internetowa.

W 2020 r. reklama w social media stała się standardem.

Dlatego dzisiaj ta sama reklama nie jest już tak skuteczna.

Niezbędne jest coraz większe angażowanie odbiorców, pisanie perswazyjny tekstów i projektowanie strategii promocji. 

Dzisiaj obowiązują inne zasady „gry”.

Jednak nawet gdy ta sytuacja Cię nie przeraża weź pod uwagę jeszcze to.

Co wydarzy się z Twoim biznesem, gdy Facebook lub Google zablokuje Twoje konto?

Prawie każdego dnia słyszmy o przypadkach, gdy ktoś stracił dostęp do swojego konta reklamowego, albo fanpage’a…

Co skutkuje tym, że NIKT NOWY NIE KUPUJE.

I bardzo szybko biznes zaczyna mieć kłopoty…

Dni

:

Godziny

:

Minuty

:

Sekundy

Dodatkowo koszty stale wzrastają.

Czy jesteś w stanie rozwijać firmę, jeśli z dnia na dzień system reklamowy zwiększy koszty za kliknięcie lub konwersję?

Lub gdy zakażą promowania usług tj,: w przypadku kosmetyczek i kosmetologów…

Większość firm usługowych jest wręcz UZALEŻNIONA od platform reklamowych.

Nie mówię, że powinieneś całkowicie zaniechać reklam.

Jestem ich wielkim zwolennikiem.

Jednak musisz zabezpieczyć swój biznes przed nagłym zablokowaniem konta reklamowego…

Ale co w takim razie proponujesz?

Obecność we wszystkich social media. Automatyzacje. Krótkie formy wideo.

Pomyśl: jeśli klienci kupują od Ciebie, ponieważ Cię widzą, znają, korzystają z Twoich porad wideo, a nawet lubią…

To nawet gdyby reklama podrożała kilkukrotnie to i tak Cię zobaczą i przyjdą do Ciebie.

Algorytmy mediów społecznościowych promują wideo do osób, które Cię nie znają.

Tak jak w przypadku reklamy.

Prawda?

Dodatkowo…

Zapominasz o problemach z zasięgami i sprzedażą.

Istnieją dwa główne powody, dla których ludzie nie kupują.

Pierwszy: nie mają potrzeby posiadania danego produktu lub usługi.

Drugi: nie mają do Ciebie zaufania.

Przy założeniu, że oferujesz coś, co ludzie pragną nabyć…

Twoim jedynym zadaniem jest przekonanie ich, że warto u Ciebie dokonać zakupu.

Jednakże problem polega na tym, że…

Większość ludzi UŻYWA ZŁEJ STRATEGII

Setki razy widziałem jak właściciele biznesów kupowali fanów lub followersów.

A następnie chcieli dać się im poznać.

A potem im sprzedawać. To nonses. 

Albo skupiali się tylko na tej platformie, którą lubią, Instagramie, Fejsie, czy TikToku.

Ignorując zasiegi pozostałych.

Często też produkowali nieregularnie posty, wideo, rolki, które jednak nie były promowane przez algorytmy.

Dlaczego tak się dzieje?

Dopóki nie publikacje nie są regularne algorytmy nie będą ich promować.

Tak się dzieje na każdej z platform. Na Facebooku, Instagramie, TikToku, Pinterest, Twitter. LinkedIn czy Google Business (Mapy).

A na regularność raczej nie ma czasu. Prawda?

Nawet na jedną platformie.

Większość „autorytetów” zna te mechanizmy.

Właśnie dlatego zachęcają do pozyskiwania obserwujących w mediach społecznościowych.

Gdy zdobędziesz rozpoznawalność, później będziesz mógł sprzedawać.

Ale co, jeśli mimo zainwestowanych środków i czasu, nikt nie zdecyduje się na zakup?

Dlatego…

Poświęciłem ostatnie miesiące na stworzenie NOWEJ STRATEGII.

Przeprowadziłem setki eksperymentów i zainwestowałem dużo środków.

Odkryłem całkowicie NOWY sposób promowania.

Po wielu tygodniach ciężkiego wysiłku w końcu natrafiłem na coś, co przynosi rezultaty.

Opracowałem niezwykle efektywny system promocyjny, który sprawdzi się nawet dla osób, którym brakuje czasu na social media.

Odkryłem, jak budować zaufanie, autorytet i rozpoznawalność, jednocześnie generując coraz większe obroty.

Stworzyłem coś, co umożliwi Ci błyskawiczne pozyskiwanie nowych klientów, bez wprowadzania ich w błąd i składania im nieosiągalnych obietnic.

Jak działa ta metoda?

Przeanalizowałem wszystkie kampanie, które przeprowadziłem przez 5 lat.

Zauważyłem, że zawsze najłatwiej jest sprzedać pewnej grupie klientów.

Tym, którzy wcześniej obejrzeli jakiś mój materiał.

Lub mieli ze mną kontakt na moim bloku lub bezpłatnych materiałach edukacyjnych na Fanpage.

Sprzedaż idzie jeszcze łatwiej, gdy pomogłem im wcześniej rozwiązać ich problem.

Ludzie po prostu są WDZIĘCZNI.

Takim osobom nie musisz nic wciskać.

Oni zdają sobie sprawę, że masz wiedzę i umiejętności, aby im pomóc, ponieważ to JUŻ udowodniłeś.

W związku z tym pytanie, które musiałem sobie postawić, brzmiało…